Protože vývojáři z DreamWorks slibují otevřený herní svět a přitom se jim zjevně nechce modelovat zbytečné kilometry celé metropole, sáhli po osvědčeném triku (již z dob série GTA), totiž té verzi, kde "zemětřesení strhalo všechny mosty" a tudíž budete po celou dobu omezeni na jediný, byť prý dostatečně velký, kus pevniny.



A co se týče naposledy zmiňovaných postav, s těmi budete především vést dialogy o situaci ve městě (to vše během devíti dnů, které hra pokryje), a také od nich získávat úkoly. Bývalý hasič Peter po vás bude chtít, abyste do jeho uprchlického tábora směrovali ty přeživší, na které během cesty narazíte, kdežto zraněné bude třeba zase doprovit k doktorce Rileyové.
Tímto způsobem postupně získáte přístup do různých částí města, které se budou odemykat dle počtu splněných úkolů. Celkově se autoři prý drží příkladu BioShocku co do způsobu, jaký mají mít vaše rozhodnutí (a také to, se kterými ze zvlčilých kriminálních skupin ve městě se dáte dohromady) dopad na konečné rozuzlené příběhu.
I Am Alive vyjde v období duben-červen pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3 - více v našich dřívějších článcích:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Netečná vláda v I Am Alive [13.1.2009 14:14 - levis]
I Am Alive sami nepřežijete [7.1.2009 16:16 - levis]
Chicagská katastrofa v traileru na I Am Alive [16.7.2008 01:01 - levis]
zdroj: PSW UK