Závodění s Jak X
zdroj: tisková zpráva

Závodění s Jak X

11. 6. 2005 15:15 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Přeskočíme-li nedávnou připomínku těchto ryze arkádových závodů pro konzoli PS2, máme tu info přímo z úst nejpovolanějších.

Druhý prezident Naughty Dog – Evan Wells - se v případě Jak X totiž vyjádřil v tom smyslu, že nejde o další dětské závody s motokárami, v nichž mají jezdci velké hlavy, drobounká tělíčka a okruhy připomínají omalovánky. Nikoliv. Půjde o sofistikovanější pohled na tento žánr, v němž nicméně má být stále zastoupen signifikantní humor, ale ten inteligentnější (jestli se tak tomu dá říci), sálající z vtipných dialogů a monologů obhospodařených zj. malým Daxterem. Který je nedílným společníkem hlavního hrdiny Jaka, co zde bude pilotovat rozličné futuristické stroje.

Hra poběží na vylepšeném enginu série Jak & Daxter, takže byste měli ocenit rozlehlá a velice detailní herní prostředí, skrze která povede cesta do finále singleplayerové kampaně v délce nějakých dvaceti hodin. Jenomže k tomu si připočtěte ještě online multiplayer a eventuální zápolení ve split-screenu, jež mají výrazně prodloužit zdejší závodění. Kteréžto má být velice rychlé a dynamické, vozy budou reflektovat poškození až do statusu totální destrukce, přičemž o zprostředkování co nejkvalitnějšího zážitku se pokusí jednoduše navržené ovládání. Vedle klasických rychlostních disciplín se nadějete také variant, kdy musíte se svým zbraněmi vybaveným strojem během závodu sestřelit určitý počet oponentů, nebo zde má být zcela otevřené pole, v němž naháníte (lovíte) bizarní tvory po vzoru Jak 3, či zápolíte v klasických režimech jako Deathmatch, Capture the Flag, atp.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Čímžto se vracíme k pestrému zástupu herních možností, které zde mají býti obsaženy. V rámci online hrátek pro šest hráčů naráz tu mají př. býti alternativy s jistými limity, jakož i bez. Limity mají nějakým způsobem definovat hranici možností vylepšování vašeho stroje, aby pak zápolení mohlo být fér a výrazně neznevýhodňovalo silnější. Do konce vývojářské práce zbývají ještě čtyři měsíce – ano, počítáte dobře, v říjnu tohoto roku si tedy Jak X budeme moci na vlastní gamepad vyzkoušet.
zdroj: Eurogamer

martin

Nejnovější články