Za první den se nového datadisku totiž prodalo více jak 3,3 milionu kusů, což World of Warcraft: Legion staví na úroveň těch nejúspěšnějších datadisků v čele s Cataclysm či Wrath of the Lich King, které ve své době kroužily kolem podobného čísla. Jde navíc pouze o první den, tudíž je jisté, že prodeje půjdou ještě nahoru a už téměř dvanáct let stará onlineovka dostane do žil ještě více nové krve.
Blizzard také potvrdil, že díky Legionu se v prvním týdnu po jeho vydání dostal počet souběžně hrajících hráčů WoWka na nejvyšší hodnotu od roku 2010, kdy vyšel Cataclysm. Souběžně hrající hráči neznamenají nutně pravidelné měsíční předplatitele a jejich číslo si vývojáři nechali pro sebe, nicméně je jasné, že Legion pokračuje v klasickém modelu, kdy po vydání datadisku hráči nečekají a do starého MMORPG se ihned vrátí.
Stejně tak má ale každý datadisk problém hráče udržet delší dobu a po několika málo měsících následuje očekávaný propad. Hráči si nový obsah proběhnou a nemalé procento z nich o hru zase na čas ztratí zájem. Toho si je Blizzard vědom a pokaždé se snaží propad hráčů co nejvíce minimalizovat. Tentokrát by tomu měla dopomoct jak obsahový rozsah a údajná kvalita datadisku, tak chystaný patch 7.1 s názvem Return to Karazhan.
zdroj: Archiv
Ten by měl do hry přinést jak velký dungeon Karazhan, tak především revitalizovat ty nejpopulárnější staré raidy celého World of Warcraft. Hráči si tak budou moct znovu proběhnout některé své oblíbené raidy v jakémsi remaku. K tomu si můžete přidat také nový Mythic dungeon pro pět hráčů, staré známé nepřátelé z Karazhanu, novou sadu úkolů a celou minikampaň v Suramaru a zbrusu nový raid Trial of Valor.
Všechny hráče to u World of Warcraft: Legion až do vydání dalšího datadisku samozřejmě neudrží, ale procentu odpadlíků by mohlo být teoreticky menší. Ať už bude ale jakékoliv, je očividné, že World of Warcraft nepřežívá, ale žije velice aktivním a zdravým životem. Blizzard také s hrou rozhodně nekončí, a i když se oznámení dalšího datadisku na letošním BlizzConu s největší pravděpodobností nedočkáme, mohli bychom ho vidět už příští rok. Do té doby mají miliony hráčů po celém světě stále co dělat…