Vysoké nároky Splinter Cell: Double Agent
zdroj: Archiv

Vysoké nároky Splinter Cell: Double Agent

6. 10. 2006 0:01 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Sam Fisher nese špatné zprávy - bez alespoň GeForce 6600 si s ním nic neužijete.

Dominick, který spravuje dlouhodobě nejlepší domácí fanstránku o sérii Splinter Cell, nás upozornil na oficiální potvrzení hardwarových nároků čtvrtého dílu s podtitulem Double Agent, který běží na modifikovaném Unreal enginu 2.5. Vyjde 19. října pro X360 a s týdenním zpožděním (27.10.) i pro PC / PS2 / Xbox.

    - Podporované operačné systémy: len Windows XP
    - Processor: 3 GHz Pentium 4 alebo AMD Athlon 3000 (3.5 GHz Pentium 4 alebo Athlon 3500 optimálne). Hra je optimalizovaná pre dvojadrové procesory.
    - RAM: 1 GB
    - Grafická karta ktorá podporuje: DirectX 9.0c, Shader 3.0, 128 MB (256 MB optimálne). Podporované grafické karty jsou: ATI X1600/X1800/X1900 a NVidia 6600 /6800/7300/7600/7800/7900 (notebookové a iné verzie týchto kariet môžu hru spustiť, ale niesú podporované). Okrem kariet, ktore podporuju shader model 3.0, na ziadnej inej karte hru nepustite a do buducna sa o rozsirenie podpory pre SM 2.0 nepocita!
    - Zvuková karta: s DirectX 9.0c kompatibilitu (EAX optimálne)
    - DirectX verzia: 9.0c alebo vyššia (9.0c je na disku hry)
    - DVD-ROM: 4x DVD-ROM alebo rýchlejšia
    - Voľné miesto na disku: 8 GB
    - Ďalšie zariadenia: myš, klávesnica
    - Pre hranie multiplayera: s rýchlosťou 128kbps (16kb/s) alebo vyšší
zdroj: Archiv zdroj: Archiv zdroj: Archiv

Na SplinterCell.Trackmania.cz také píší o sběratelské edici Double Agenta s červenou krabicí a bonusovým obsahem. Konkrétně dostanete dokument o autentičnosti hry ("Skutečný život tajného agenta" - ukázka), nahlédnutí pod pokličku vývoje, interview s Michaelem Ironsedem, tipy pro multiplayer, sedm mini-videí z teaser webu a artworky.
zdroj: mail, JF

jd

Nejnovější články