Nedávný rozhovor s tvůrci Fable III poskytl pěkně tematicky zastřešené informace o jedné zásadní složce hry, totiž o soubojích. Vybíráme jen to nejpodstatnější:
- Souboje by měly být dramatičtější, na čemž se podepíší nejen nová komba či souboje jeden na jednoho, ale také lepší synchronizace hudby či filmovější kamera.



- Svoji postavu budete moci vyškolit ve špičkového válečníka, střelce i kouzelníka zároveň, čímž se autoři distancují od zavadeného stylu RPG a profilování postavy v jediném oboru - přesto se půjde specializovat na určitý druh boje, což vaší postavu promění vizuálně a také k tomu obdržíte extra zbraně.
- Narozdíl od druhého dílu budou různé druhy útoků mít jiný dopad na nepřítele - proti některým protivníkům se např. vyplatí použít magii.
- Během hry budete objevovat stále nové útočné animace, jak bude vaše postava nabírat na síle - při útoku na blízko např. přeskočíte protivníka a vrazíte mu kudlu do zad, při střelbě mu zase podklouznete mezi nohama a vpálíte šíp do temene.
- Minulé díly byly prý místy příliš lehké, trojka by měla být maličko obtížnější a obecně vyváženější.
- Pokud máte savy z Fable 2, budete je moci použít a ovlivnit tak průběh trojky, kde se postavy také vyjádří k tomu, jak jste si minule počínali.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Úvodní filmeček z Fable III [5.8.2010 12:12]
Ztroskotání na lodi s Fable III [27.7.2010 15:15]
Fable III nahrávka z E3 [20.6.2010 12:12]
zdroj: 1UP