zdroj:
tisková zpráva
Předně je slíbena spousta nových zbraní, které se objeví s příchodem datadisku Core Combat nebo co nejdříve poté. Dále se pracuje na modifikovatelných vozidlech a vznášedlech. Zatím ještě není oficiálně slíbeno vojsko námořní, nicméně je tato ožehavá otázka právě u schválení a zatím se jeví jako průchodná. Další linie, kterou se vývojáři hry právě zabývají, je rozšíření herních možností začleněním objektově orientovaných kampaní tak, aby nešlo stále dokola jen o nekonečné dobývání budov. Konkrétně se mluví třeba o jakémsi modu ála CTF, který by se měl objevit už co nevidět, ještě před datadiskem ohlášeným na říjen. Ale zdaleka prý nebude jediný.
Na otázku systémových nároků je jednoznačná odpověď ve smyslu žádného dalšího snižování a otevřeně se mluví o 512 MB paměti jako o minimu. Hovoří se také o zakomponování počítačem řízených postav (v týmu Verantu pracuje člověk, co dělal AI v Deus Ex), ale to je pouze výhled do budoucna, rozhodně ne dříve než za tři čtvrtě roku. Prozatímní koncepce Planetside s AI nepočítá a nemá ji v sobě zakomopnovanou ani technicky, takže se jedná o dost zásadní zásah. Na adresu komunitou žádaného plamenometu je odpověď skeptická, ale reálná. Představte si zavedení plamenometu a stovku hráčů, kteří s ním okamžitě vyběhnou do bitvy. Poté, co všichni stisknou spoušť, půjde celá hra do kytek díky obrovským nárokům na vykreslení plamenů. Čili plamenomety ne, aspoň prozatím.
Nakonec se ještě probírala otázka čet (platoon), které byly kdysi slibovány jako větší jednotky sestávající ze tří skupin (squads). Jsou stoprocentně slíbeny, ale termín nebyl zatím potvrzen. V každém případě celý duch rozhovorů na HomeLanu a Shacknews, z nichž jsme materiál pro tuto novinku čerpali, se nese v optimistickém duchu a chuti tvůrců přinášet další a další herní vylepšení. Věřím, že je to tak a fanoušci si přijdou na své.
21. 8. 2003 17:17 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
Téměř okamžitě po vydání naší recenze masové multiplayerové střílečky Planetside se na internetu objevily rozhovory s jejími tvůrci, přinášející řadu zajímavých informací o dalších osudech hry.