Nejnovější číslo Game Informeru se podrobně věnuje realistickému boxu Fight Night Round 4 od EA. Od jeho ohlášení vloni v květnu se na veřejnost dostalo minimum informací, proto fanoušci jistě vezmou zavděk těmi následujícími:
- Pokud se přiblížíte k nepříteli a dostatečně nenapřáhnete, váš úder nebude mít tu potřebnou sílu.
- Každý boxer bude mít v obličeji víc zón s různým stupněm poškození, rozlišených někdy až na centimetr přesně, a podle toho také budou vypadat jednotlivá zranění.
- Při blokování sehraje klíčovou roli ukazatel, který bude během boxování permanentně klesat (se stoupající únavou). V závěru zápasu proto protivníkova rána např. prorazí vaši obranu a zbaví vás možnosti rychlé reakce, tak jak to Pacman udělal De La Hoyovi.



- Nový fyzikální systém má zajistit také věrnější podání "oťukávačky", tedy když si boxeři v rychlém sledu vyměňují rány.
- Kompletně přepracovaná bude také zvuková stránka hry, kde se autoři soustředí na co nejvěrnější zachycení atmosféry a emocí při zápase spolu s komentářem od dvou profesionálních reportérů.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Videa: Fight Night 4, Perimeter 2, The Hunter [18.12.2008 11:11 - jd]
Nahrávka z Fight Night Round 4 [14.9.2008 18:18 - jd]
Ohlášení boxu Fight Night Round 4 [9.5.2008 10:10 - jd]
zdroj: Game Informer