Více o Heroes of Might & Magic V
zdroj: tisková zpráva

Více o Heroes of Might & Magic V

24. 5. 2005 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Během E3 byla předvedena i další hra slavné tahové strategické série - Heroes of Might & Magic V, vyvíjená v dílnách společnosti Nival Interactive.

Díky tomu jste se minulý týden dočkali nových screenshotů i E3 traileru. Ale nejen to. Během těch pár dní na výstavě odchytli redaktoři serveru StrategyCore zástupce Ubisoftu a vyzpovídali ho mj. i otázkami od samotných hráčů a fanoušků ságy. Na řadu z nich odpovědi nedostali, že prý je ještě brzy, ale pár zajímavostí jsme se přeci jen dozvěděli.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Heroes of Might & Magic má být tou nejlepší hrou celé série, a to prý proto, že staví na všech svých předchůdcích a vybírá z nich to nejlepší. Jak je patrné z naší galerie, herní svět se už natrvalo přesunul do 3D. Základem HoMMV je engine ze Silent Storm. Tvůrci se prý snaží, aby se hra hrála poněkud rychleji a byla snáze přístupná novým hráčům (chybět nebude tutoriál), ovšem neméně zábavná pro staré mazáky. Důraz je kladen na singleplayer, ale velká pozornost je věnována také multiplayeru. Ten bude mimochodem obsahovat jakýsi "Ghost" mód, který vám umožní hrát, i když zrovna nebudete na řadě, což v klasickém tahové pojetí nelze.

Ve hře se vám prý představí šest různých ras, z toho jeden úplně nový typ. Při soubojích si budete moci vybrat ze dvou módů - standardní tahový a nový dynamický. Co se týče druhého jmenovaného, nepůjde o real-time mód, nýbrž o něco hodně blízkého. Když budete příliš dlouho vyčkávat, soupeř prostě nabere dost sil a zaútočí první. Ve finále proto budou bitvy rychlejší a dynamičtější. Nicméně, v každém případě je to volitelné, takže můžete zůstat u tahové klasiky. Zahrnut by měl být mj. i generátor náhodných map a editor map. Vydání je prý naplánováno na příští únor či březen. Vedle standardních jazykových verzí jsou prý uvažovány i verze polská, maďarská a možná i čínská. Podle toho, jakého úspěchu hra dosáhne, se bude počítat s datadisky.
zdroj: StrategyCore

korgull

Nejnovější články