zdroj:
tisková zpráva
Soudě dle prvních dojmů přítomných na předváděčce mixu námořní simulace a strategie Battlestations: Pacific tu půjde o víc než jen narychlo upečené pokračování. Eidos slibuje víc než stovku ovládatelných vozidel, z toho jednadvacet nových v čele s letadly Corsair a Hellcat. A protože hra se tentokrát soustředí na bitvy v Pacifiku, budete-li chtít, pak snadno přepíšete historii a konečně i druhou světovou vyhrajete s japonskou flotilou.
Skutečné události se tu však budou snoubit s těmi fiktivními, jako např. bitvou o přístav Moresby. Pod vedení dostanete japonskou flotilu s čele s několika torpédoborci, které vám mají dopomoci obsadit několik ostrovů, označených na mapě. Tedy něco, co v předchozí hře chybělo. V praxi to znamená, že se musíte dostat dostatečně blízko a provést na pláži výsadek vašich vojáků, kteří se pak budou snažit probojovat až ke klíčovým radarovým stanicím. Ne všechny lodě přitom budete mít pod přímou kontrolou, stejně jako samotné vojsko bude některé navigovat sám počítač, nechávaje vám volné ruce k tomu, abyste nepřátelské pozice na břehu ostrova ostřelovali z vašich křižníků.



Protože původní hře byla často vytýkána nepřehlednost, vývojáři z maďarské pobočky Eidosu tentokrát zapracovali na tom, abyste se ve hře neztráceli. Nejen, že na obrazovce tedy budete mít přehledně vypsané úkoly, ale po přejetí kurzorem nad nepřátelským vozidlem pro jistotu uvidíte ukazatel poškození. Co se týče námořních bojů, přibyla možnost protivníkovy lodě jen vyřadit z provozu zacílením jejich motorů a nádrží s palivem. A novinkou je také model poškození, díky němuž se nepřátelské křižníky před potopením třeba efektně rozlomí ve dví, nechávaje za sebou hutný kouř.
Battlestations: Pacific pro PC a Xbox360 vyjde začátkem příštího roku - více v předešlém zpravodajství: