
- Nathan Drake sice na oko půjde po třinácti ztracených lodích a pěti stu nezvěstných členech posádky Marca Pola, ve skutečnosti prý ale jádrem příběhu bude rozkrývání Drakeovy osobnosti: hledání vlastní totožnosti a vyprávění o hrdinových stinných stránkách nejen z minulosti.
- Drakeovy pocity se projeví i navenek, např. na nestabilním povrchu bude držet balanc, když naopak bude mít strach, uvidíte to v jeho očích i třeba na třesoucích se rukou.
- Drake si bude moci udělat úkryt z převráceného stolu nebo třeba urvaných dveří od auta. Mimochodem, pokud je nepřítel najde jako první, samozřejmě se pod ně schová sám.
- Jedním z cílů vývojářů je i rozlišit levely barevně: od zlatem prosvícených a obecně světlých lokací uvnitř baráků přes vlak, jehož kupé budou samá červená a houpající se lucerničky, až po příznačně monotónní opuštěný nepálský klášter na úpatí hory.
- Vzhledem k popularitě džungle z prvního dílu se do těchto končin ve dvojce znovu alespoň na skok vrátíte.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Rafinovaní nepřátelé v Uncharted 2 [23.12.2008 20:20 - levis]
Plnohodnotný filmeček z Uncharted 2 [15.12.2008 07:07 - levis]
První detaily o Uncharted 2 [11.12.2008 14:14 - levis]
zdroj: EDGE Online, PC Gamer & další