Technologicky hra tradičně čerpá ze staré dobré dvojky a bude zasazena do roku 2139 do oblasti Arizony, jižní Kalifornie a kousku Mexika - to jest tak, aby se nepletla pod nohy budoucím oficiálním pokračováním. Cílem českých autorů je zachovat úroveň a autentičnost původních skvostů, okořeněnou o pár menších změn v hratelnosti a kus nové grafiky (galerie zde), včetně nových potvor či tolik oblíbených "mluvících hlav". Počítá se i s kompletním překladem do angličtiny, což může být u fanprojektu podobných rozměrů nemalým hřebíčkem do rakve – několik stovek tisíc znaků textu dá patrně zabrat i těm nejotrlejším pracantům.
Pokud vás tedy k Fallout univerzu pořád něco táhne a máte pocit, že ze sebe můžete v tomhle ohledu vyždímat cosi užitečného, určitě omrkněte odstaveček o náboru v poslední novince na stránce projektu. Jedinou velkou neznámou tak zůstává tradičně datum vydání, jehož přesné udání by se nejspíš rovnalo čirému bláznovství... Holt nemilý osud valné většiny neziskových projektů :) P.S. léta se vlekoucí Fallout 3, na nějž byla po dodělání Shivering Isles alokována většina osazenstva Bethesdy, dostal konečně svou oficiální (byť prozatím velmi improvizovanou, jen s diskusním fórem) homepage.