The Grinder aneb wiičkové Left 4 Dead
zdroj: tisková zpráva

The Grinder aneb wiičkové Left 4 Dead

15. 6. 2009 17:17 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Upíři, vlkodlaci, zombíci – to vše proti vám půjde v kooperativní FPS střílečce pro konzoli Wii.

Autoři z vývojářské firmy High Voltage Software to nijak nepopírají. Líbí se jim kooperativní multiplayerové střílečka Left 4 Dead a jelikož zjistili, že na konzoli Wii nic podobného neexistuje, jednoduše se nechali inspirovat. Příběh The Grinder příliš mít nebude. Odehrávat se má ve světě, kde jsou mezi lidmi zcela běžní vlkodlaci, nemrtví nebo upíři a vaše parta zabijáků bude takový kryptobiologický A-Team, který se vydává do extrémně infikovaných oblastí a tam, překvapení, zabíjí všechno, co se jen pohne. Tým se bude skládat ze čtyř charakterů, z nichž každý bude mít samozřejmě jiné vlastnosti, které bude možné i v průběhu hry nějakým omezeným způsobem vylepšovat.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Hra bude využívat engine Quantum 3, který by měl hardware konzole Wii využít do posledního kondenzátoru. Vývojáři slibují, že už otestovali až 65 nepřátel v jedné místnosti proti vám bez toho, aniž by se Wii konzole začala zadýchávat a klesal framerate. Co se těch nepřátel týče, každý bude od hráčů vyžadovat jinou strategii k likvidaci. Vlkodlak je silné monstrum a na něj bude třeba kooperace všech hráčů v týmu, zatímco takový upír bude jeden ze základních nepřátel, ale útočit budou v tlupách. Vývojáři také slibují, že nepřátelé budou mít vysokou umělou inteligenci, při útocích budou spolupracovat a využívat prostředí. Od vás jako od hráčů tedy hra bude také požadovat strategický postup a velkou spolupráci.

Hráč bude mít možnost samozřejmě hrát i sám v singleplayeru, kdy ostatní postavy z týmu ovládá umělá inteligence, ale The Grinder je primárně vyvíjen pro kooperativní hru. Zajímavou možností je, že do vašeho singleplayeru bude moct v průběhu hry naskočit další hráč a převzít ovládání některé postavy. Zajímavou funkcí je také to, že hra průběžně vyhodnocuje stav party – její zdraví, počet nábojů, zbraňový arzenál – a podle toho na ně posílá nepřátele. Znamená to, že během každého hraní bojujete na různých místech s různými nepřáteli a dokonce i jednotlivé úseky můžete procházet různými cestami.

Hra ještě nemá vydavatele, ale vyjít by měla někdy v roce 2010.
zdroj: IGN & EG

chewiedc

Nejnovější články