The Gladiators: Galactic Circus Games info
zdroj: tisková zpráva

The Gladiators: Galactic Circus Games info

9. 7. 2002 0:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Všechny cesty vedou do Říma.

The Gladiators: Galactic Circus Games zdroj: tisková zpráva Tak nějak by se nechaly nazvat okolnosti okolo připravované hry s názvem The Gladiators. Teď nemám namysli až tak tématickou podobnost gladiátorů a Říma (i když tu samozřejmě také je), ale spíš proces, jakým vývojářská společnost Eugen Systems přišla k vydavateli pro své dílo. Stalo se tak na výstavě E3. Maníci z Eugen Systems se zde po úporném pátrání po vhodném vydavateli seznámili se zástupci Arxel Tribe. Na tom by nebylo nic tak zvláštního, kdyby se následně nedozvěděli, že tato společnost celou dobu sídlí ve stejné budově jako oni, jenom o dvě patra níž. No hlavně, že se našli, ne?

Vášniví hráči beztak nehledí na formality, protože jim jde především o zábavu. A tu jim Eugen Systems spolu s Arxel Tribe hodlají zajistit již zmíněným titulem - The Gladiators: Galactic Circus Games. Mají k tomu dokonce určený pevný termín, na kterém si tvrdošíjně stojí - 5. říjen 2002.

Ačkoli by se mohlo zdát, že se hra svým zaměřením stane pouze dalším z řady akčních mlátiček, kde proti sobě v kruhové aréně stojí dvě individua bojující na život a na smrt, není tomu tak. The Gladiators se bude odehrávat ve zcela cizím, mimozemském prostředí, bude kombinovat prvky RPG a RTS a stát zde budou proti sobě tři rasy - Human, Magic a Galactic. Vše se začne odvíjet od smrti vládce, který po sobě nezanechal žádného zákonného dědice. Aby však nebyla galaxie uvržena do chaosu, musí se mezi sebou utkat tři uchazeči a určit tak ze svých řad toho pravého - šampióna.

Pro každou z ras je připravena jedna kampaň. Všechny tyto kampaně přitom sdílí stejný příběh. Jednotlivé rasy se budou podstatně lišit a každá z nich bude mít vlastní infanterii, těžké jednotky, létající jednotky a také speciální "Power-Ups". Co se týče obrany, herní mapy budou plné různých budov a vegetace, což samo o sobě poskytne hráčům poměrně dost možností, jak zmírnit útok nepřátel, skrýt se, apod.

Když byla řeč o prvcích RTS, tvůrci zde projevují maximální snahu zbavit hru všech základních znaků strategií, a to především takových, které by ji mohli zbytečně zdržovat (stavění základen, sbírání zdrojů, atd.). Veškerý management surovin a budování jednotek bude ve hře fungovat tak rychle, jak je to jen možné. Mnohem větší důraz než na výstavbu čehokoliv zde bude totiž kladen na taktický postup herní mapou. Jak jsou tvůrci hned se vším hotoví dokáže i multiplayer (až pro 16 hráčů), jehož jednotlivé sekce nebudou trvat déle než 5 - 20 minut. The Gladiators bude navíc prvním takovým titulem, který dá svým hráčům možnost odpojit hru v jejím průběhu, aniž by se tím cokoliv narušilo.

Eugen Systems se pro svůj nový projekt rozhodli naprogramovat vlastní engine, čímž docílí mj. i unikátního grafického vzezření díla. Jejich snaha se navíc ubírá k realistickému pojetí. Veškeré objekty tak půjde zničit, na budovy budete moci lézt, v závislosti na okolnostech se bude měnit váš zorný úhel, atd.

zdroj: GamersHell

korgull

Nejnovější články