Submarine Titans
zdroj: tisková zpráva

Submarine Titans

20. 4. 2000 0:00 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Submarine Titans - previewAutor: SliderPublikováno: 20.dubna 2000•Dvacet tisíc mil pod...


Submarine Titans - preview

Autor: Slider
Publikováno: 20.dubna 2000

Dvacet tisíc mil pod mořem
Real-time strategie patří k nejoblíbenějším herním žánrům a tak není divu, že takových her vzniká stále velké množství. Kromě dlouho očekávaných pokračování slavných předchůdců jako Earth 2150 nebo Dark Reign 2 je však ohlášena i spousta dalších nadějných titulů, které mohou "favoritům" pěkně zatopit. Jednou z nich může být i hra Submarine Titans do firmičky Eclipse Studios, která se odehrává celá pod hladinou moře, což tu snad ještě nebylo.


Toto prostředí dává autorům možnost přistupovat k některým věcem ve hře odlišným způsobem než u klasických her, které se odehrávají převážně na pevné zemí. Například 3D terén může být daleko členitější a může obsahovat spoustu hlubokých strži i příkrých vysokých skal a hlubokých propasti, neboť převážná většina jednotek plave a není tím pádem na průchodnosti terénu závislá. Členitějšího terénu lze ve spojitosti s fog of war využít ke skrývání jednotek a k nenadálým výpadům proti nepříteli. Pokud postavíte dělovou věž s velkým dostřelem na vysokou škálu, tak pokryje velké území a pro nepřítele bude mnohem těžší se k ní dostat, aby ji zničil. Terén bude plně deformovatelny a bude toho třeba využívat při plánování strategi, pokud si například protivník postavy základnu chráněnou z jedné strany mohutným skalním masivem a z druhé těžkou ochranou linii z dělových věží, nemusíte obětovat desítky jednotek ke zničení dělových věží. Zde bude stačit prostě odstřelit onen skalní masiv a padající kameny pohřbí základnu, čímž Vám ušetří spoustu práce a jednotek.

Nebezpečí sopek
Na mořském dně se bude objebovat i množství sopek, z nichž některé začnou chrlit lávu až v průběhu mise. Jistě si dovedete představit, co se stane, když se taková lávová řeka přelije přes Vaší základnu - takže základnu bude třeba umísťovat uvážlivě. Autoři v současné době dokončují fyziku celé hry, neboť pod vodou se mnohem více projevují tlakové vlny výbuchu, či zpětně rázy od raket a projektilovych zbraní. Všechny tyto faktory mají být ve hře zachyceny, což vypadá velice nadějně.

pokračování

Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva



Smarty.cz

Nejnovější články