Nedávno jsme si představili kostru příběhu z převážně singleplayerové střílečky SOCOM 4 a dnes na to navazujeme další dávkou čerstvých informací:
- Veškeré prostředí bude zničitelné, takže např. nájezd rebelů na vesnici plnou slaměných chýší skončí skutečným masakrem.
- Oproti třetímu dílu ze hry vypadne možnost přezbrojení uprostřed mise, takže si budete muset vystačit s tím, co dostanete na začátku úrovně.
- Svým vojákům budete z nového módu Command moci zadávat waypointy, určovat jejich chování nebo označit několik nepřátelských cílů naráz.
- Změn doznala protivníkova AI, takže nepřátelé budou nově používat úhybných manévrů, střílet naprázdno, navzájem se krýt a také proti vám volat letecké nálety (těch se samozřejmě v určitých fázích hry dočkáte i vy).
- Realistickému vyznění příběhu mají napomoci vysoce kvalitní zvukové nahrávky herců a motion-capturing provedený ve stylu Uncharted 2, díky čemuž se budou všechny filmečky renderovat ve skutečném čase přímo během hraní.
zdroj: IGN