Škatulata s jednotkami ve StarCraft II: Heart of the Swarm
zdroj: tisková zpráva

Škatulata s jednotkami ve StarCraft II: Heart of the Swarm

12. 4. 2012 11:15 | Preview | autor: levis |

Od posledního BlizzConu se chystaná strategie StarCraft II: Heart of the Swarm v několika ohledech změnila, což platí zejména pro jednotky v multiplayeru. Lidé ztratili warhounda, který se autorům zdál jako zbytečná zmenšenina thora. Terrané přišli také o shreddera, kterého hráči nepoužívali k původně zamýšlené funkci a místo toho s ním snadno zabíjeli obrovský počet pracantů. Něco nového chtějí tvůrci vymyslet i pro terranskou tovránu, která podle nich nabízí příliš málo možností. A protože ve Wings of Liberty byli pozemšťané tak flexibilní a efektivní stranou, čehož se zatím v Hearth of Swarm nedaří dosáhnout, budou se tvůrci právě terranům hodně věnovat a pracovat na tom, aby jim skrze jednotky a funkce zpřístupnili větší porci bojových strategií.

Protossové přišli o replicanta, protože kvůli němu soupeři přestali budovat a používat určité druhy jednotek. Místo aby replicant hru oživil a zpestřil, tak přítomnost této jednotky způsobila pravý opak. The Tempest (protiletadlová mateřská loď) se proměnil v podstatě jen střelu vzduch-země, ideální pro obléhání protivníkovy základny a instalací.

U Zergů se toho od BlizzConu změnilo nejméně, s touto stranou jsou zatím tvůrci spokojeni nejvíce. Jen viper nyní dovede oslepit biologické jednotky (jejich dosah se po zásahu svcrkne na minimum), což je nejúčinnější proti lidským vojákům či hydrám. A kromě toho si může dobíjet energii tím, že požírá minerály. Další informace o změnách, které vývojáři za poslední měsíce provedli na StarCraft II: Heart of the Swarm, najdete v tomto updatu na Battle.netu.

Nejnovější články