Spoluzakladatel vývojářské firmy ArenaNet, Jeff Strain, vysvětluje: “Během dvou let jsme objevili spoustu způsobů, jak zlepšit hratelnost, ale šlo o tak zásadní změny, že nešly přidat k už existující hře”. Jednou z hlavních předností chystaných Guild Wars 2 bude nový PvP systém, o kterém jsme se již letmo zmiňovali. Narozdíl od ostatních MMORPG totiž nebude závislý na tom, jak si hráč povede v klasické PvE části hry.
Kdokoliv si bude chtít vyzkoušet bitvu proti skutečným hráčům, obdrží pro PvP část hry charakter na dvacátém levelu a bude se hned moci zapojit v místě nazvaném “The Mists” na okraji herního světa. Zde spolu budou herní rasy zápasit na rozlehlých bojištích, kde bude vždy dostatek úkolů: celé skupiny hráčů se budou snažit dobýt obrovské hrady, zatímco jednotlivci budou např. obstarávat střelivo do katapultů nebo obsazovat hlídkové věže. Zkrátka tak, aby se u Guild Wars 2, které zatím nemají stanovené datum vydání, zabavil každý.
28. 4. 2007 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
S blížícím se vydáním posledního datadisku Eye of the North k úspěšné RPG Guild Wars se pozornost více přesouvá k chystané dvojce.
zdroj: GameSpy