Ta vezme blonďatou hrdinku do Bermud v 17. století, kdy nejen že místní vody křižují piráti, ale samozřejmě nefungují mobilní telefony ani se neprodává opalovací krém, který sedmnáctiletá Sunny tak nutně potřebuje. V první části hry bude hrdinka hledat ztracené věci z její potopené lodi: dostane se třeba do jeskyně místního šamana voodoo, legračně zakrslého chlapíka, což drzou hrdinku trapně rozesměje. Čaroděj se urazí a co čert nechtěl, ukáže se, že domordci u něj schovali Sunnin růžový MP3 přehrávač, bez kterého se blondýnka nehne ani o krok dál.
So Blonde přinese od každého něco: dobrou zápletku, vtipný příběh s vývojem hlavní postavy, obtížné puzzly i řadu miniher. Hned v začátku budete třeba chytat dešťové kapky do rozpůleného kokosu. Jakmile se to podaří, všimne si Sunny, že na palmě opodál visí její taška, hlídaná podivným zvířete (připomínajícího smyšleného bavorského Wolpertingera). Toho mimochodem budete v pozdější fázi hry tu a tam moci ovládat, třeba když se Sunny ocitne ve vězení a tento podivuhodný králík jí bude muset sehnat klíče.



Na Bermudách se totiž Sunny potká s celou řadou nepřátel, mezi nimiž bude i kapitánka pirátské lodě. Tato brunetka vyzve Sunny na slovní souboj ve stylu Monkey Islandu a před všemi námořníky ji uzemní pořádně peprným fórem o blondýnách. Podobně pomíjivé epizody ale nebudou nic s Sunniným dlouhodobým cílem: svrhnout One Eye, záporňáka kralujícímu celému ostrovu. Na cestě k němu se Sunny podívá do místního obchodu, hospody, banky nebo kavárny, kde bude muset majitele naučit, jak správně připravit cappuccino.
Celkem bude hra obsahovat čtyři kapitoly a měla by i nejzkušenějším hráčům dát zabrat minimálně na dvacet hodin. So Blonde se bude ovládat zavedeným způsobem, kde na další obrazovku přejdete dvojlikem a cestu po delších trasách si budete moci zkrátit pomocí Hotspots jako v Mystu. A kdo by se bál, že se ve hře bude málo mluvit, dialogy se má tvořit dohromady pět tisíc vět. So Blonde vyvíjí francouzští Wizarbox a hra by mohla vyjít již v listopadu.