Rollcage Stage II
zdroj: tisková zpráva

Rollcage Stage II

27. 3. 2000 0:00 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Rollcage Stage II - previewAutor: SliderPublikováno: 27.března 2000•Rollcage ...


Rollcage Stage II - preview

Autor: Slider
Publikováno: 27.března 2000

Rollcage poprvé
Rollcage patřila a pořád patří k jedné z nejdynamičtějších akčních závodních her, co se na PC kdy objevily. Pro svou hratelnost, úžasný spád a pěknou grafiku se z ní stal hit. V Rollcage se závodilo ve speciálních autech z budoucnosti, která běžně dosahovala rychlostí 300-400 mph a navíc se s nimi dalo jezdit i po stěnách či po stropě, což bylo opravdu super. Jak už to tak u akčních závodních her bývá, nejednalo se o žádné férové závodění a tak pokud nebyl člověk dostatečně rychlý, mohl si k vítězství pomoci i nějakou tou raketou. Na tratích se dalo objevit spousta zkratek a odboček, kterými se mohl závodník hravě posunout o několik pozic dopředu, případně se vyhnout nějaké té skrumáži protivníků.

Nejlepším prvkem hry však byla spousta zničitelných staveb okolo trati, jejichž ničením se dala šikovně zablokovat cesta ostatním závodníkům. Vzhledem k úspěchu kterého hra dosáhla, se dalo očekávat, že se dříve či později objeví pokračování a my se teď na něj mrkneme, protože Rollcage Stage II by se měla objevit na našich monitorech co nevidět.

Vylepšení tratí
Autoři se při vytváření druhého Rollcage vydali klasickou cestou vylepšování předchozího dílu - což znamená, že půjde o to samé, pouze s větším počtem aut, tratí a zbraní - a to celé v lepší grafice. Tady by se dalo skončit, ale tato hra si jistě zaslouží trochu více pozornosti. První čeho si na Rollcage Stage II všimnete, je znatelně vylepšená grafika. Hra sice běží na původním enginu, ale díky mnoha vylepšením vypadá vše o dost lépe (i když na trati, která je k dispozici v demu to není zrovna dvakrát patrné). Hlavní výhodou použitého enginu je však jeho rychlost, který i na slabších počítačích (třeba Celeron 366 s Voodoo 2) dosahuje v rozlišení 800x600 velmi slušných 25-30 fps. Rychlý engine je ostatně u podobných her nezbytnost9, protože pokud se hra trhá, nelze auto precizně řídit a tak jízda dříve či později skončí ve svodidlech.

Jak je patrno ze screenshotů - můžeme se, stejně jako u prvního dílu těšit na množství výbuchů a dalších povedených grafických efektů. Prostředí, do kterého jsou tratě zasazeny je poseto spoustou 3D objektů a vypadá velmi pěkně, stejně jako modely aut a tak si myslím, že po stránce grafického zpracování není této hře takřka co vytknout.

pokračování

Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva



Nejnovější články