Rollcage         poprvé          Rollcage patřila a pořád patří k jedné z nejdynamičtějších akčních závodních         her, co se na PC kdy objevily. Pro svou hratelnost, úžasný spád a pěknou         grafiku se z ní stal hit. V Rollcage se závodilo ve speciálních autech         z budoucnosti, která běžně dosahovala rychlostí 300-400 mph a navíc se         s nimi dalo jezdit i po stěnách či po stropě, což bylo opravdu super.         Jak už to tak u akčních závodních her bývá, nejednalo se o žádné férové         závodění a tak pokud nebyl člověk dostatečně rychlý, mohl si k vítězství         pomoci i nějakou tou raketou. Na tratích se dalo objevit spousta zkratek         a odboček, kterými se mohl závodník hravě posunout o několik pozic dopředu,         případně se vyhnout nějaké té skrumáži protivníků. 
          Nejlepším prvkem hry však byla spousta zničitelných staveb okolo trati,         jejichž ničením se dala šikovně zablokovat cesta ostatním závodníkům.         Vzhledem k úspěchu kterého hra dosáhla, se dalo očekávat, že se dříve         či později objeví pokračování a my se teď na něj mrkneme, protože Rollcage         Stage II by se měla objevit na našich monitorech co nevidět. 
  Vylepšení tratí         Autoři se při vytváření druhého Rollcage vydali klasickou cestou vylepšování         předchozího dílu - což znamená, že půjde o to samé, pouze s větším počtem         aut, tratí a zbraní - a to celé v lepší grafice. Tady by se dalo skončit,         ale tato hra si jistě zaslouží trochu více pozornosti. První čeho si na         Rollcage Stage II všimnete, je znatelně vylepšená grafika. Hra sice běží         na původním enginu, ale díky mnoha vylepšením vypadá vše o dost lépe (i         když na trati, která je k dispozici v demu to není zrovna dvakrát patrné).         Hlavní výhodou použitého enginu je však jeho rychlost, který i na slabších         počítačích (třeba Celeron 366 s Voodoo 2) dosahuje v rozlišení 800x600         velmi slušných 25-30 fps. Rychlý engine je ostatně u podobných her nezbytnost9,         protože pokud se hra trhá, nelze auto precizně řídit a tak jízda dříve         či později skončí ve svodidlech. 
          Jak je patrno ze screenshotů - můžeme se, stejně jako u prvního dílu těšit         na množství výbuchů a dalších povedených grafických efektů. Prostředí,         do kterého jsou tratě zasazeny je poseto spoustou 3D objektů a vypadá         velmi pěkně, stejně jako modely aut a tak si myslím, že po stránce grafického         zpracování není této hře takřka co vytknout. pokračování  | 
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
 
  |