A stejně co zmíněná kultovní řada má i Geist nabídnout zajímavou nadstavbu nad rámec klasické akce.
V ústřední roli bude federální agent, který se nedobrovolně stane hlavním aktérem pochybného experimentu. Následkem čehož se jeho duše oddělí od těla a posléze hrou bloudí jako přízrak, který však využívá unikátní schopnosti ovládnutí lidí a zvířat, jakož i neživých objektů pro znovu nalezení svého těla. Pravda, podobná koncepce už tady byla v PC akci Messiah, takže bude rozhodně na místě srovnání. To si však necháme do doby, než se Geist objeví na trhu.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Abyste se dokázali zmocnit vybraného jedince, budete jej muset patřičně vyděsit a teprve potom půjde využít jeho dovedností, eventuálně zbraňového potenciálu pro další postup ve hře. Uvedu na příkladu. Ovládnete misku na žrádlo pro hlídacího psa a v momentě, kdy se k ní tento přiblíží pro kus žvance mu jídlo vyhodíte z misky ven. Vylekaný pes pak bude snadnou obětí pro ovládnutí a nyní se v jeho těle bude možné vydat levelem vstříc zcela nové výzvě vašim schopnostem.
Uvedené schéma má být zcela klíčové pro konečný úspěch ve vaší misi; budete tady moci ovládnout kameru nebo počítač, ozbrojeného strážného či malou myš a u každé "inkarnace" musíte zjistit možnosti, které se vám náhle otevírají a půjdou využít ve váš prospěch. Akční rámec samozřejmě bude zachován skrze časté přestřelky s nepřátelskými složkami, které nicméně povedete v těle některého jejich souputníka…
Hra bude v okamžiku, kdy se po scéně pohybujete coby duch, využívat několika efektních vizuálních filtrů pro umocnění atmosféry, jinak však samotná grafická stránka prozatím nevyhlíží nějak extra, stejně co ovládání (auto-lock u Metroid Prime byla možná tak trochu z nouze ctnost), takže doufejme, že nezůstane jen u dobrého nápadu a že se nakonec tohle dílo vydaří.