Lze-li z nedávných multiplayerových preview střílečky Crackdown 2 vypíchnout jedinou vlastnost, pak je to v těch bitvách šestnácti hráčů především mód Rocket Tag. Vypadá zhruba následovně: jeden hráč sebere poznávací štítek a tím se stane hlavním cílem pro všechny ostatní. Čím déle vydrží naživu, tím víc bodů si nasbírá - a protože všichni zúčastnění jsou vyzbrojeni pouze raketomety, jde o férový souboj.



Protože celý Crackdown 2 se pyšní otevřeným, rozlehlým a také vpravdě "vertikálním" světem, budete na jednotlivých mapách neustále někam skákat, přenášet se na plošinkách (a la Quake 3) a vůbec zkrátka dost cestovat. Nějaký poklidný způsob hraní tu vůbec nepřichází v úvahu.
Mapy určené pro mód Team DM zase prý oplývají symetrickou konstrukcí a všechny se pyšní několika místy, kde se hráči obou týmů neustále potkávají. Snadno tu najdete např. skokánky, jež vás vynesou vysoko do vzduchu - dost vysoko na to, abyste od protivníka měli na pár vteřin pokoj, a přitom stále dost nízko k tomu, abyste pod sebe mohli pálit rakety nebo házet granáty. Mimochodem, granáty z Crackdown 2 prý podle kolegů z IGN mají snad vůbec největší sílu, jakou jste u těchto zbraní v hrách kdy viděli.
Crackdown 2 vyjde 9. července pro Xbox 360 - více v našem zpravodajství:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Létání v Crackdown 2 [11.3.2010 10:10]
Infiltrace bašty z Crackdown 2 [16.2.2010 12:12]
Crackdown 2 á la Batman [22.1.2010 22:33]
zdroj: IGN