První informace o Close Combat: First to Fight
zdroj: tisková zpráva

První informace o Close Combat: First to Fight

26. 6. 2004 19:19 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Pod jménem Close Combat si asi většina z vás vybaví sérii taktických válečných strategií z devadesátých let, chystaný Close Combat: First to Fight však bude spadat do úplně jiné žánrové kategorie.

Mělo by se totiž jednat o realistickou týmovou first-person střílečku, která bude mít s původními Close Combaty společné snad jen ono válečné prostředí. Místo druhé světové vás však zavede do bojů ve městě kdesi na současném Středním východě, kde se ujmete kontroly nad čtyřčlennou jednotkou mariňáků. Čekat by vás měly jak mise na zruinovaných předměstích tak i zásahy v detailně propracovaných interiérech.

Až dosud tedy popis Close Combat: First to Fight hodně připomíná chystaný Full Spectrum Warrior a popravdě řečeno toho budou mít obě hry společného možná ještě více. Stejně jako Full Spectrum Warrior, u kterého se tvůrci chlubí tím, že jeho náročnější verzi využívá americká armáda, i upravený Close Combat: First to Fight by se měl jednou dočkat uplatnění ve vojenské sféře. Některé zdroje jako třeba IGN dokonce uvádějí, že verze Close Combat Marine se už nyní využívá například na vojenské akademii West Point. Pro všechny hardcore hráče to samozřejmě znamená přílib, že by se zase jednou mohli dočkat něčeho, co nespadá do škatulky arkád pro mainstream.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Hra bude obsahovat taktický systém pro pohyb a formace, u mariňáků známý jako "Ready-Team-Fire-Assist". Každé slovo zde popisuje úlohu jednoho muže ve čtyřčlenné jednotce. Coby šéf týmu budete samozřejmě moci ostatním udílet přes jednoduché menu základní povely. Aby byla hra zajímavější, nebudete na mapách pouze vy a nepřátelé, ale také civilisté, které je nutné nezranit. Rovněž vaše muže byste měli dovést do cíle všechny a nebude tedy stačit když přežije pouze jeden jako třeba v H&D2.

Kromě vaší jednotky se ve větších akcích setkáte i s dalšími přátelskými týmy a na některých mapách budete mít zase možnost přivolat posily (obrněná vozidla, tanky, helikoptéry). Vývojáři z Destineer dále slibují realistickou umělou inteligenci, s jejímž vývojem jim pomáhají i někteří lidé z bývalého studia Atomic Games (tvůrci původních Close Combatů). Hra využije vlastní engine, u obou verzí (PC i Xbox) je slíbena rovněž podpora on-line multiplayeru, ačkoliv zatím nejsou známy žádné další podrobnosti. Prvních deset screenshotů si můžete prohlédnout v nové galerii.
zdroj: GameSpot, IGNGameSpy

kate

Nejnovější články