zdroj:
tisková zpráva
Vývojáři z Milestone pečlivě pracují na dalším ročníku motorkářských závodů SBK X, který u příležitosti hezké římské desítky v názvu slibuje skoro kompletní překopání zavedeného a často jen soupiskami aktualizovaného kódu hry. Vliv na to prý měla především hráčská odezva na oficiálních fórech a možnost integrovat do hry víc obsahu než kdy předtím.
Velkou novinkou budou tzv. dynamické tratě, kdy se během závodu na asfaltu začnou hromadit nejrůznější předměty, třeba odpadlé kusy soupeřových motorek nebo písek a tráva z okrajů vozovky. Trať bude ale také reflektovat to, kde a jak často jezdci brzdí nebo zařazují, tzn. jaké její části jsou nejvíce namáhané, případně pogumované (tam si pak bude třeba dávat dvojnásobný pozor, nebo toho naopak využít rychlejším průjezdem) a samozřejmě i to, jaké je zrovna počasí. Na začátku víkendu třeba kolikrát začne pršet, ale v sobotu už může zase svítit slunce a trať během závodu pak i docela vyschne.



Při jízdě v dešti to znamená, že zatímco zpočátku to bude všem trochu podkluzovat a motorky se nebudou chovat tak jako obyčejně, jejich pneumatiky do tratě postupně vyryjí suchou stopu (tedy budou-li se všichni držet té nepsané "doporučené" jízdní linie), po které vám to pojede mnohem snadněji.
SBK X vyjde v 2. polovině roku 2010 pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3.