zdroj:
tisková zpráva
Producent nadcházející third-person akce Crackdown 2 při nedávné analýze debutového traileru z E3 prozradil několik věcí, které alespoň naznačují, kudy se dvojka bude ubírat:
- Zasazena bude opět do dějiště jedničky, Pacific City, ale o několik let později, kdy město mezitím zažilo nějakou zásadní událost, která se znatelně podepsala na jeho vzhledu.
- Zásadní stavby jako The Agency Tower budou stát dál, stejně tak ve hře uslyšíte i charakteristický hlas šéfa Agency.
- Hrát budete znovu za agenta, ale nezačnete už s vyvinutými schopnostmi, čili v úvodu hry rozhodně ještě nebudete schopni přeskakovat z budovy na budovu - přesto chtějí vývojáři nějak odměnit ty hráče, kteří za sebou budou mít úspěšně dokončenou jedničku.



- Protože tentokrát se k vám v kooperativním módu přidají až tři další hráči zároveň, museli autoři do hry implentovat i přizpůsobení jednotlivých postav.
- Fakt, že v traileru agent dopadne z vrcholku Agency Tower bez újmy, prý vůbec neznamená, že by mezi novými nadpřirozenými schopnostmi bylo něco jako nesmrtelnost, protože tvůrci nechtějí hráčům dodat pocit nedotknutelnosti.
- Ve městě budete znovu nacházet Agility & Hidden Orbs, ale tentokrát vás hra upozorní, pokud se některý bude nacházet ve vaší blízkosti - to aby se neopakovala frustrace z toho, že hráči nevěděli, kde je hledat. A s tím možná souvisí i v traileru viděný dalekohled, jak potvrdil producent.
zdroj: IGN