Původně se to všichni měli dozvědět až příští pátek, ale francouzský časopis PSM3 s předstihem pustil do éteru své video z Emirates Stadium, tedy londýnského stánku Arsenalu, kde EA koncem dubna uspořádali předváděčku FIFA 10. Co se z něj lze dozvědět?
- Autoři slibují podstatně přepracovaný engine jak co do grafiky, tak i co se týče střelby nebo vedení míče.
- Hráči se budou pohybovat věrohodněji tak, jak to vyplývá z jejich fyzických proporcí; někteří budou z podstaty běhat rychleji, někteří pomaleji.
- Všichni fotbalisti mají být ve kteroukoliv chvíli připraveni na to, abyste na ně mohli okamžitě přepnout, a stejně tak mají být přichystáni zachytit přihrávku nebo se neustále otáčet za míčem, aby jim při přihrávce snadno šel na nohu.
ilustrační promo rendery z francouzského PSM3
- Nově přidaná možnost otáčení se s hráčovým pohledem o 360 stupňů (blíže neupřesněno) vám má pomoci najít skulinky mezi obránci a přesněji směrovat přihrávky.
- Velký důraz bude kladen na driblování s míčem; útočníci jej budou umět nechat poskakovat ve vzduchu a ve správnou chvilku s ním obejít obránce, předkopávat si ho před sebe atd.
- Na výkonu hráčů se na jednu stranou podepíšou jejich zkušenosti, na druhou stranu se ale více projeví jejich stárnutí.
- Podstatných změn dozná také manažerská stránka hry, i zde se ale hráči budou chovat opravdověji - třeba se odmítnout nechat koupit klubem, který na ně sice má peníze, ale není dostatečně prestižní.
- Manažerům má za úspěšné směny nebo nákupy hráčů růst prestiž, což se podepíše na efektivitě, s níž budou své kluby spravovat.
zdroj: PSM3