Post-apokalyptická RPG New Dawn
zdroj: tisková zpráva

Post-apokalyptická RPG New Dawn

10. 3. 2007 13:13 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Kdo ví, co bude zítra.

Obrázek zdroj: tisková zpráva To je oblíbené rčení mnohých z nás. Jasnou vizi budoucnosti má tým polských vývojářů, kteří se zabývají vývojem nové role-playing hry s názvem New Dawn. Příběh této hry vás přenese do roku 2029, který bude představovat další mezník v historii lidstva. Nepůjde však o žádný zásadní objev v oblasti genetiky nebo robotiky, nýbrž o katastrofu, kterou nedokázala odvrátit žádná z technických či jiných vymožeností společnosti. V blízkosti planety se objevila kometa o průměru dvou kilometrů a jak ukázaly propočty, namířeno měla přímo na Zemi. Ovšem toto zjištění přišlo poněkud pozdě. Nebylo možné zajistit výstavbu úkrytů a uskladnit dost jídla pro přežití všech, a tak zatímco někteří zaplnili narychlo postavená útočiště a jeskyně, mnozí další čekali vstříc své smrti jen tak, bez možnosti záchrany. Ke kolizi došlo 27. prosince 2029 a destrukce, která následovala, zanechala svůj cejch úplně na všem. Slunce se na dlouhou dobu zatemnilo prachem a popelem, takže ty rostliny, které přežily první vlnu pohromy, nakonec stejně uhynuly. Nedostatek potravy způsobil, že zcela vymizeli býložravci, které záhy následovali i masožravci. Svět ze změnil k nepoznání. Lidstvo nebylo svému vlastnímu konci ještě nikdy blíž. Ti, co přeci jen přežili, vystoupili ze svých úkrytů a nezbylo jim nic jiného, než začít budovat svět úplně od začátku znovu.

Hrdina, kterého v této nové hře povedete, začne svou cestu probuzením se z bezvědomí v temné vězeňské kobce a jediné, co mu poskytne nějaké vodítko s minulým životem, bude jeho starý deník a neodbytný hlas v jeho hlavě křičící jméno Seth. Ať už je tento muž kýmkoliv, čekají ho krušné chvíle. Svět je úplně jiný a je třeba jej nejdříve poznat a pochopit jeho nová pravidla.

Základem New Dawn je technologie Truevision3D enginu. Herní svět má být tvořen různými oblastmi, z nichž každá bude mít kolem 15 čtverečních kilometrů. Hra slibuje důmyslný systém rozvoje postavičky, zahrnující možnost pokročilé interakce v rámci party, kterou si vytvoříte v závislosti na průběhu děje během hraní a také možnost ovlivnit NPC. Dále vám nabídne dvě různé formy soubojových systémů - tahový (pro takticky zaměřené hráče) a real-timový (pro akčnější typy). K dispozici budete mít zbraně jedna nově vytvořené, ale rovněž různé kousky z doby před katastrofou. Více vám o tomto titulu prozradí jeho oficiální stránky. Bohužel zatím není znám termín vydání.

zdroj: homepage

korgull

Nejnovější články