Poslední válka v Command and Conquer 4
zdroj: tisková zpráva

Poslední válka v Command and Conquer 4

7. 10. 2009 18:18 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

PREVIEW: Rozebírá to podstatné, čeho si všimnete při hraní Tiberium Twilight.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Možná má na svědomí tisícovky zbytečných životů, ale aby nechal radioaktivní krystaly tajemné látky Tiberia zamořit celou planetu Zemi a definitivně tak pohřbít své naděje na nadvládu nad světem? To by nechtěl ani takový záporňák jako Kane.

A proto se kvůli téhle hrozbě rozhodl nabídnout svému věčnému nepříteli, frakci Global Defence Initiative, dočasný mír a založení společné agentury Tiberium Control Network. To se stalo deset let po událostech z třetího dílu Command & Conquer 3: Tiberium Wars a uvidíte to v úvodním filmečku chystané čtyřky, která ponese podtitul Tiberium Twilight.

Ale samotná hra se přitom bude odehrávat až o dalších patnáct let později, kdy už zmiňovaná agentura dávno funguje; a kdy se mezi oběma stranami znovu rozpoutala válka. Protože v našich posledních článcích jsme se věnovali spíš detailem, připomeňme, že začnete se základní jednotkou jménem Crawler (trochu vylepšený ekvivalent staršího Mobile Construction Vehicle), se kterou vybudujete základnu a rozjedete válečnou mašinérii.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
poslední sada screenshotů

Od dosavadních dílů se to bude lišit nutností výběru třídy mezi Offense, Defense a Support, protože každá z nich vám zpřístupní jiné jednotky; ta obranná konkrétně strážní věže a prostředky na opevnění základny (to bude třeba v misích defenzivních charakteru), ta útočná opak, kdežto třída Support se zaměří na používání letadel, artilerie a transportů.

Podle nedávných dojmů z hraní redaktorů anglického PC Zone je čtyřka překvapivě taktičtějšího charakteru než předcházející díly, a to třeba navzdory snaze autorů zpřístupnit herní mechanismy nováčkům (tzn. tutorialy, nejrůznější usnadnění, zjednodušení herního modelu, možnost regulace respawnů atp). Ostatně i samotné mise prý v průměru trvají déle než třeba v Red Alertu 3 a zvlášť v multiplayeru je pak patrné, jak se jednotlivé výše zmiňované hráčské třídy ideálně doplňují.

Update 20:41 - jak někteří z vás správně poznamenali v diskusi pod článkem, v článku jsme omylem uvedli, že ve hře budou existovat i jiné než obranné budovy. To byla chyba, neboť jak zasvěceně uvádí např. fanstránka C&C Czech, mimo věží budou ve hře přítomné jen podzemní tunely, generátory štítů/neviditelnosti, bunkry či superzbraně, ale nikoliv však stavby typu kasárna apod. Omlouváme se za chybu.

Command & Conquer 4: Tiberian Twilight vyjde příští rok pro PC - více v našich článcích:

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Novinky v Command and Conquer 4  [13.8.2009 16:16 - levis]
Premiérový trailer z Command and Conquer 4  [24.7.2009 12:12 - levis]
Aliance nepřátel v Command and Conquer 4  [20.7.2009 19:19 - levis]

zdroj: PC Zone UK

Nejnovější články