| Autor: Adam Černý Publikováno: 19.srpna 2007 |
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
TIP: kliknutím na velkou verzi screenshotu se dostanete na následující obrázek Hlavní zápletka hry bude o tom, že se Pat a Mat rozhodnou jet na dovolenou, avšak co se nestane. Přijde nečekaná potopa a tak se budou muset nějakým způsobem dostat domů. Je nad slunce jasné, že je potká celá řada zapeklitých úkolů, jako třeba vyrobení vzducholodi ze stánku s buřty. Zní to dosti absurdně, avšak Pat a Mat jsou prostě špičkoví konstruktéři. Aneb jak říkají samotní vývojáři: „Na konci každé pasáže čeká hráče neskutečná "incredible machine" hříčka, přes níž se dostanou dál."
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Hasák a svaly spraví vše Přestože šlo o příklad jen z tutoriálu, byli jsme ujištěni, že se nebude jednat o příliš obtížnou adventuru, jež by byla překážkou pro nezkušené hráče. Jeden z vývojářů to komentoval slovy: „Vše ve hře je založeno na tom, že se něco rozbije, a tak musíte někam jít a danou věc opravit. Nějakým extrémním způsobem na sebe hádanky nevrstvíme, a to hlavně kvůli malým dětem, které to budou hrát, popř. i kvůli dědečkům, kteří by dětem pomáhali“. Nicméně to již ve hře přijížděl z nákupu kolega a nesl do chaty dosti objemnou krabici. Úkolem bylo otevřít ji. Tato scéna demonstrovala, jak když je jedna postava aktivní a zrovna ji ovládáte, druhá si dělá víceméně co chce. Pat se tedy může mordovat třeba s chytáním velryby, ovšem Mat si bude klidně pilovat nehty. To bude pokračovat do doby, než přikážete Matovi, aby mu pomohl.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Poslední ukázku ze hry tvořil dvorek, kde se nacházela stodola. V níž bylo páčidlo, s nímž šlo otevřít výše avizovanou bednu. Aby to ovšem nebylo tak prosté, byl na vchodu do stodoly zámek, přičemž klíč k němu se nacházel na půdě stodoly. Tam se sice dalo vylézt po žebříku, ale samotný Pat se bál a proto si přivolal Mata, aby mu žebřík přidržel. Z toho plyne, že se bude jednat dosti často právě o kooperaci Pata a Mata, z které se nakonec vyklube nejvíce humorných situací. Z dalších momentů, kdy budete potřebovat oba šikuly, lze jmenovat posunutí skříně anebo přenesení nějakého těžkého předmětu. Hudba z originálu |
| Adam Černý | |
| autorovi je 18 let a studuje ve Žďáru nad Sázavou; předtím působil na GameZone; mimo sportovně zaměřených her se nevyhýbá žádnému žánru |