Důležité ale je, že hra tak úplně nekončí. Jakmile vývojáři dodělají své závazky na jiných hrách, je možné, že se znovu sejdou a pokusí se Runemastera rozjet z jiného úhlu. Ze zprávy na oficiálním webu to zní spíše tak, že si Paradox jednoduše ukousl příliš velké sousto a tvůrci nevěděli, jak se s něčím takovým poprat. Pro převážně strategickou firmu to mělo být navíc první RPG tohoto typu a je tedy možné, že jistou roli hrála i nezkušenost a nejistota při práci s novým žánrem.
"Runemaster pro nás byl úplně jiný typ hry a i když jsme nebyli schopní realizovat naši původní vizi, poučíme se z toho a posuneme se dál. Zkusíme také prověřit, jestli bychom nemohli použít ty nejlepší částy hry nějakým jiným způsobem. Naším cílem je, abychom umožnili všem talentovaným vývojářům kteří na hře pracovali zůstat v Paradoxu, kde by se mohli podílet na ostatních skvělých hrách, které teď máme ve vývoji," napsala na webu provozní ředitelka firmy Susana Meza Graham.
Paradox Interactive je známý především díky všem možným strategiím a na krku má třeba vydání i úspěšné Magicky. Nedávo se navíc firma docela rozjela, například smlouvou se Sony a plánem vydat své budoucí hry i na PlayStationu 4. Teď ale přišla menší brzda v podobě zrušení Runemastera. Nicméně naděje umírá poslední a tak je možné, že se severského RPG možná přeci jen někdy dočkáme, byť to bude už asi v podstatně jiné podobě.