Tím posledním je realtime strategie Star Wars: Galactic Battlegrounds, kterou pro Lucas Arts připraví ti nejpovolanější z oboru - Ensemble Studios, autoři slavné ságy Age of Empires. Někomu z Lucas Arts asi konečně došlo, že vývojářské týmy připravující hry k první epizodě filmu jako Force Commander nebo Racer přiliš nepřesvědčily a že pro druhou epizodu filmu (2002) bude rozumnější zvolit jinou strategii. Zřejmě proto se Lucas Arts rozhodli najmout ty nejlepší studia, která jsou vůbec k dispozici - pro Star Wars RPG zvolili BioWare (Baldur's Gate 2) a pro online hru Star Wars Galaxies nikoho horšího než Verant/Sony, tvůrce EverQuestu.
Krátce po oznámení hry se PC.IGN podařilo uskutečnit interview s představiteli Lucas Arts, kde byla odkryta jedna důležitá informace: Star Wars Battleground poběží pouze ve 2D (stejný herní engine jako v Age of Empires) a nejedná se o titul označovaný "RTS III", o němž Ensemble Studios již delší dobu hovoří jako o milníku v jejich tvorbě s přechodem na kompletní 3D engine (ten si nejspíš schovají na Age of Empires III :) Ale zpátky k Star Wars: Galactic Battlegrounds - děj hry by měl kombinovat události ze všech dosud dokončených Star Wars filmů, což by mohlo být ve výsledku přitažlivé. Pokud vše klapne, dočkáme se ji už letos na podzim, odhalení dalších detailů se dočkáme v květnu na výstavě E3.
zdroj:
tisková zpráva
28. 2. 2001 3:05 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
S ohledem na blížící se veletrh E3 je pro marketingové oddělení herních firem konec února asi tou nejvhodnější dobou pro vydávání tiskových zpráv a tak jsme během posledních dnů svědky ohlášení spousty nových titulů.