Oznámení multiplayerové FPS Severity
zdroj: tisková zpráva

Oznámení multiplayerové FPS Severity

18. 12. 2006 12:12 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Pro progamingové turnaje ušijí Cyberathlete Professional League na míru hru postavenou na základu Quaka 3.

Dnešní datum má včera odhalená tiskovka Cyberathlete Professional League, jedné z nejuznávanějších značek na poli profesionálních herních turnajů, oznamující vývoj nového multiplayerového projektu pro PC a konzole - Severity. Tato hra bude spadat do žánru first-person stříleček. Jejím zaměřením mají být módy pro soupeření týmů či jednotlivých hráčů. V tomto ohledu prý Severity poskytne hráčům z celého světa nebývalou podporu jako pro příležitostné, tak i profesionální online a live utkání. Základem projektu je přitom technologie vytvořená společností id Software. Zahrnovat by měla rozšířenou podporu turnajů, divácké módy a v neposlední řadě rovněž detailní hráčské a turnajové statistiky.
Zvětšit zdroj: tisková zpráva Magazín Firingsquad měl možnost pohovořit s vedoucím vývoje Severity, kterým je zkušený Tom Mustaine (bývalý ředitel studia Ritual) a dozvědět se pár dalších skutečností. Mezi tím například i to, že v současnosti se tvorbou hry zabývá nějakých deset lidí, přičemž počet členů tohoto týmu by se měl ještě přibližně zdvojnásobit. Jak už bylo uvedeno výše, Severity je stavěna na technologii od id Software, a to konkrétně na síťovém systému Quake 3 Arena, stejně jako využívá grafický rendering Quake 3, byť s různými vlastními zdokonaleními a dodělávkami. Pokud jde o systémové požadavky, hra by měla běžet na starých PC, přestože bude podporovat různé high-end grafické vymoženosti, které si pro změnu užijí zase ti, co se mohou pochlubit výkonnějšími stroji. Z konzolí se CPL zajímá hlavně o Xbox 360. Kvůli tomu, aby si spolu (resp. proti sobě) mohli zahrát hráči bez ohledu na platformu, prý už jedná s Microsoftem o možnostech využití Live Anywhere.

Tématicky, a to zejména co do nabídky arzenálu zbraní a herního prostředí, bude Severity kombinovat současnost a budoucnost. Klasický singleplayerový zážitek tento titul obsahovat nebude. K dispozici nicméně budou alespoň nějaké ty tutoriálové levely a v plánu je i poskytnout hráčům možnost zatrénovat si offline s AI boty. Hra by to jinak měla být atraktivní nejen pro hráče samotné, kteří si budou moci užívat nejrůznějších herních módů lišících se v rychlosti, fyzice či výběru zbraní, atd., ale rovněž pro diváky. Už výše bylo naznačeno, že zde budou určité divácké módy a v jejich rámci by se měly objevit také komentátory ovladatelné in-game kamery, jež by pomáhaly sledujícím lépe zachycovat důležité momenty.

Zajímá-li vás, kdy můžete Severity začít vyhlížet, asi byste měli vědět, že stále ještě jde o projekt v zárodečné fázi. Nějaká jednání s případnými vydavateli sice již probíhají, ale podepsáno zatím nebylo nic. Plán je ovšem takový, že veřejné demo bude hráčům poskytnuto v prosinci příštího roku s tím, že plná hra by měla následovat v polovině roku 2008.

korgull

Nejnovější články