Oznámení komplexní akce All Aspect Warfare
zdroj: tisková zpráva

Oznámení komplexní akce All Aspect Warfare

7. 11. 2008 17:17 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Derek Smart své nejnovější dílko už raději nenazývá Universal Combat. Někde ale tiká atomová bomba..

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Opuštěni na nepřátelské planetě s vědomím, že kdesi tiká ukrytá atomová bomba a že jediný způsob úniku spočívá v nalezení záchranného modulu uprostřed nepřátelských linií – vojáci v nově oznámené akci All Aspect Warfare na tom nejsou vůbec dobře. Jejich boj o přežití se bude odehrávat v pohledu z vlastních očí i třetí osoby, v prostředí o rozloze 600 km čtverečních a o akci v něm prý nebude nouze.

Pěšky, za volantem jednoho z mnoha dostupných vozidel, nebo v kokpitu stíhačky, vždy ale s věrnou zbraní po boku, jichž hra nabídne víc než dvacet. A koho snad omrzí variabilní singleplayerová kampaň, ten může zkusit multiplayer a stát se členem komanda až o třiceti hráčích.

Tak a teď konec s marketingovými řečičkami. All Aspect Warfare sice vypadá dobře na papíře, ale při pohledu na obrázky - byť prozatím z rané alfaverze - mám trochu rozporuplné pocity. Skutečně dobře na nich totiž vypadají jen světelné efekty, voda a některé modely techniky.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

A to se má pyšnit shadery 3.0, samozřejmě vedle všech těch ostatních vymoženin, které vývojáři slibují už jen ze zvyku (dynamické změny počasí a denní doby, vysoce detailní animace, věrně zpracované proměnlivé prostředí, propracovaná UI atd.). Zajímavě zní možné využití technologie SpeedTreeRT pro generování vegetace... ale ruku na srdce, přátelé. Kdo může čekat od firmy 3000AD, nechvalně proslulé sérií Universal Combat, že by skutečně přinesla něco víc než jen ty sliby?

All Aspect Warfare vyjde během první poloviny roku 2009 na PC, předcházet ji bude i veřejná betaverze - více na oficiálním webu.
zdroj: WP

campercz

Nejnovější články