Vývojáři z Tilted Mill (naposledy Caesar IV nebo SimCity Societies) oznámili těsně před E3 svůj nový projekt, fantasy strategii Hinterland, navíc říznutou možnostmi taktického boje a dalšími prvky, charakteristickými pro jiné žánry. Budete tu stavět bláznivé fantasy vesnice ve středověkém stylu a posléze se o ně starat, což má konceptem blíž k dnes již klasickému Strongholdu, provedením a možnostmi pak spíš k nedávno oživené značce Majesty.
Součástí správy města totiž bude i ujímání se kontroly nad partami dobrodruhů, vydávajícími se za hledáním pokladu, nebo bránění se proti nepřátelům. Svým způsobem se sem promítne i RPG část hry, protože nalezené předměty a magické artefakty nějakým způsobem zapojíte do chodu města a tím mu ještě dodáte na síle. A do dungeonů byste se pak měli těšit už proto, že většina herního světa bude náhodně generovaná, takže se do nich třeba ještě rádi jednou "vrátíte".



artworky
Nečekejte přitom nijak závratné počty panáčků, protože spíš než masovou akcí bude Hinternald o skromné, téměř intimní síle pár lidí, které si navíc budete vybírat (zřejmě podle nějakých vlastností charakterů ši sklonů/dovedností). Ostatně, kdo by si také chtěl nechat založit město nějakými primitivy? Součástí strategických principů hry pak bude také jedněmi milované, druhými nenáviděné těžení surovin. Zkrátka pořádně odvážný mix..
Hinterland vyjde pro PC ještě letos v létě - více na homepage.