zdroj:
tisková zpráva
Známá herní řada, která se dosud zastavila u čtvrtého dílu vydaného roku 2002, konečně dostane dalšího pokračovatele. Bude jím hra nazvaná jednoduše MechWarior, která má být dle tvrzení tvůrců jakýmsi znovu oživením série, resp. úplně novým startem téhle značky. S novými atributy a nápady, které se implementují lidé z Piranha Games a Smith & Tinker, co se společně podílejí na vývoji.
Nový MechWarrior se má odehrávat na planetě Deshler roku 3015, která se posléze stane terčem útoku. Hlavní hrdina ponese jméno Adrian Khol, půjde o svévolného šlechtice upřednostňujícího večírky před povinnostmi svého studia a tréninku. Nicméně v momentě, kdy je jeho rodná planeta napadena uzurpátory, díky čemuž přijde o celou svou rodinu, rázem přehodnotí veškeré své priority. Bude se chtít pomstít. A začne nelítostný boj.



Tvůrci mají se svým projektem velké plány. Předchozí hry v sérii měly být hodně limitovány technologickými omezeními své doby. Nicméně se současnou výpočetní silou vývojáři očekávají, že dokážou nabídnout velice autentický pocit pilotování obrovitého, chodícího válečného stroje uprostřed dynamicky se měnícího bojiště. Vedle singleplayerového vyžití je v plánu kooperativní kampaň pro čtyři hráče a řada multiplayerových režimů pro verus zápolení.
zdroj: Archiv
MechWarrior - debutový trailer
S postupujícími hodinami a bitvami se díky nabytým zkušenostem - při pilotování stále stejného mecha, dočkáte kupř. jeho větší přesnosti, resp. dokážete způsobovat větší poškození svým soupeřům. Uvedené však nemá znamenat, že byste se museli specializovat jenom na jeden typ mecha, byť je zřejmé, že u daného typu dokážete maximálně využít jeho předností a možností pouze tehdy, pokud v jeho kokpitu strávíte maximálně času.



V tuto chvíli stále ještě není zřejmé, kdo se ujme pozice vydavatele, který by následně stanovil pro hru konečný rozpočet. Nicméně MechWarrior je vyvíjen a v tuto chvíli primárně cílen na PC a konzoli X360. S dosud blíže nepředstaveným datem vydání.