Odhalení nové FPS Retribution
zdroj: tisková zpráva

Odhalení nové FPS Retribution

3. 1. 2005 18:18 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Nově odhalená first/third-person střílečka prý přímo filmového stylu - Retribution - je vyvíjena v dílnách U-235 Studios (U-235 je izotop využívaný k výrobě jaderných zbraní a reaktorů) pro PC a Xbox 2.

Její vydání je sice naplánováno až na rok 2007, už dnes vám ji však můžeme alespoň trochu přiblížit. Hra vypráví příběh o 12letém chlapci, který byl svědkem vraždy svých rodičů. Jeho otec byl důstojníkem divize námořnictva, která vyšetřuje kriminální činy. Chlapec vyroste v mladistvého delikventa a na svobodu se dostane teprve ve svých 18 letech. Vy se ujmete jeho role, a jak už sám název hry napovídá, půjde vám o pomstu.

Zda za svým cílem půjdete sami, anebo si najmete a vycvičíte nějaké lidi, bude zcela na vás. V každém případě, při svém postupu nebudete mít žádné zábrany. V zájmu své věci budete unášet vlivné osoby i vraždit za peníze. Ostatně jak jinak nashromáždit v krátké době velké bohatství a získat potřebný vliv k vykonání odplaty? Základ hry tvoří moderní technologie vyvinutá společností Artifical Studios, tzv. Reality Engine (screenshoty, videa). Díky tomu se Retribution bude moci pochlubit nejen fotorealistickými scénami, ale ještě například úžasnými efekty vodních povrchů, realistickými efekty počasí a denního cyklu, apod. Celkem navštívíte 11 velmi odlišných lokací, např. úkryt na tropické pláži, výcvikový tábor mariňáků, letiště v Miami atd.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
obrázky nejsou ze hry, nýbrž z technologického dema - kompletní galerie

Retribution vám dále nabídne prý velmi propracovaný a inteligentní systém umělé inteligence. Ovládání členů týmu má být rovněž nejinteligentnější ze všech dosud vydaných her. Unikátní bude systém poškození, který tvůrci vyvíjejí ve spolupráci s hráči, aby se ujistili, že bude právě tak zábavný, vybavený vizuálními efekty a realistický, jak je potřeba. Pokud jde o systém soubojů, to, co U-235 chystají, se prý stane standardem ve všech ostatních hrách, až to jiní vývojáři uvidí. Protože se hra bude odehrávat v rozsáhlé části světa, budete potřebovat k pohybu i nějaké ty prostředky. Jestli je koupíte, ukradnete nebo unesete, záleží na vaší vůli. Zrovna tak můžete takovou věc nabýt nejen z důvodu potřeby přesunu z místa na místo, ale také za účelem dalšího prodeje. Ani zajatci nepřijdou nazmar. Zabít je by bylo zbytečné plýtvání, pokud z nich jsou vytřískat peníze. Hra bude jinak zahrnovat také multiplayer, ve kterém najdete kromě DM a TDM navíc ještě kooperativní módy.
zdroj: U-235Studios

korgull

Nejnovější články