Objevy a odhalení z Infinite Undiscovery
zdroj: tisková zpráva

Objevy a odhalení z Infinite Undiscovery

22. 7. 2008 13:13 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

RPG z japonské provenience nabídne tradiční ingredience své školy i oživující nápady.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Slibně se tvářící RPG Infinite Undiscovery, cílené exkluzivně na konzoli X360, se díky rozhovoru s producentem Hajime Kojimou zase o něco více odhaluje. Předně tolik, že celá hra je vlastně o objevování a odhalování, počítaje v to také nepřátele nebo různé přírodní elementy, kam pro změnu patří překvapení v podobě obří tsunami, co se přižene na pláž, kde zrovna zápolíte s nějakými nesnázemi. Má tu být zkrátka spousta neznámých a prvotně skrytých věcí a z toho důvodu tvůrci sáhli k poněkud netradičnímu názvu - Infinite Undiscovery. Byla-li řeč o soubojích, tyto budou akčně orientované, koneckonců Kojima se domnívá, že tradičním kolovým střetům již odzvonilo, přičemž v boji budete mít po svém boku trojici dalších hrdinů. Tyto budete moci dílčím způsobem usměrňovat skrze k tomu určené pokyny, ale přímo ovládat bude možné pouze ústředního protagonistu jménem Capell, jehož si tu mnozí vzhledově pletou s jistým legendárním bojovníkem.

Namísto tužky a podepisování se fanouškům však musí tento vytáhnout meč - i když jako hodně zajímavou myšlenkou je alternativa projití tímhle dobrodružstvím bez toho, že byste disponovali vysokým zkušenostním levelem, jehož tu získáte právě likvidací nepřátel. Zkrátka bude na vás, jestli vsadíte na hrubou sílu, nebo využijete okolního prostředí, co se má dynamicky měnit, ve svůj prospěch. Tohle mi zní opravdu sympaticky, sám za sebe už mám dost japonských RPG-ček, co se soustředí na nudné levelování se zvyšujícími statistikami a nemožností ovlivnit směr růstu. Jakkoliv právě tohle tady asi na hráče také čeká, spolu s klasickým dokupováním zbraní a propriet v obchodech. A setkávání se spoustou postav, se kterými posléze můžete společně vyrazit vstříc zdejším nástrahám. Vedle bojů tu na vás čeká i explorace herního světa, v němž bych sám za sebe chtěl mít konečně nějaké bohatší herní vyžití, aby to nedopadlo jako s FFXII…

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Ačkoliv hra nemá multiplayer, díky řadě prvků můžete mít pocit, že hrajete MMORPG s dalšími lidmi. Tenhle dojem mohou evokovat kupř. mise, kde bude moci nepřímo ovládat celkem 12 postav najednou, rozdělených do tří oddílů po čtyřech. Nebo skutečnost, že počítačem ovládané figury mají disponovat pokrokovou AI, která jim má umožnit se o sebe postarat bez vašeho přičinění, a přiložit ruku k dílu na základě speciálních skillů, kterými ta která postava disponuje. Doufejme, že nejde o další trochu zbytečné PR řádky, nakolik tohle všechno bude pravda si vyzkoušíme na vlastní gamepad brzy po prázdninách, začátkem září, kdy Infinite Undiscovery přichází na trh.
zdroj: Game Informer

mart

Nejnovější články