Již dříve jsme vás informovali o dvouúrovňovém herním pojetí a od něj se odvíjejících možnostech pro tvoření postavy a plnění různých questů (především v podzemní části světa Eberron).
Ve hře budou přítomny tři frakce: Order of the Silver Flame, skládající se převážně z klasických D&D ras (například lidé, trpaslíci atd.), dále pak Shadow Elves a nakonec Lizard Folk (různí ještěři včetně draků). Klasický technologický strom pro jednotky ve hře prý téměř nebude, všechny totiž dostanete hned na začátku (platí i pro multiplayer). Každá frakce má přitom k dispozici tři základní bojové jednotky - hrdiny (heroes), tzv. kapitány (captains nebo též adventurers) a pak obyčejné vojáky (soldiers/henchmen). Druzí jmenovaní jsou jedinými postavami, které mohou nabírat zkušenosti, u hrdinů se budete muset spokojit pouze se získáváním lepšího vybavení.
nové obrázkykompletní galerie
Grafický engine (tzv. Angel) odvádí podle dojmů na HomeLanu dobrou práci a hra vypadá za běhu velice pěkně. Co se týče multiplayeru, měli bychom se určitě dočkat klasického deathmatche, zástupci vývojářského studia Liquid Entertainment by však prý rádi zařadili (ačkoliv to neslibují) i kooperativní hru, ve které byste si mohli projít singleplayerovou kampaň spolu s přáteli. RTS D&D: Dragonshard se dle všeho dočkáme na jaře příštího roku. Pokud se povede úspěšně zařadit vše, co je slíbeno, půjde podle GameSpotu o velice zajímavou a především inovativní hru.