zavřít

Náplň misí v Operation Flashpoint 2

- Preview autor: Redakce Games.cz Komentáře: 0

O tom, že část vojenské simulace Operation Flashpoint 2 má být zasazena do prostředí Vietnamu, jsme zde psali už několikrát a dnes to Codemasters konečně oficiálně potvrdili i tiskovou zprávou.

Ale hra nás zavede nejen do jihovýchodní Asie, nýbrž i do střední Evropy a Afriky. Podobně jako například v Battlefield 1942 se budou mise v kampani OFP2 odehrávat v realistických bojových lokacích, ale s dvěma rozdíly. Jednak půjde o válčiště kolem roku 1970 a hlavně si zahrajeme fiktivní konflikty, které se nikdy doopravdy nestaly a zrodily se jen v hlavách tvůrců z pražského Bohemia Interactive Studia. Jak říká jejich šéf Marek Španěl, chtějí nabídnout různorodé podmínky bojových situací a vyvolat v hráčích uvěřitelný dojem z války, kdy je životně důležité se správně takticky rozhodovat.

Mise v Operation Flashpoint 2 budou všeho druhu - týmové, sólo, řízení vojenských vozidel nebo pilotování autentických letadel a vrtulníků. Zbraně a všechny typy mobilních jednotek jsou prý přesně modelovány z dobových vojenských materiálů. Na GameZone tento týden publikovali zajímavý rozhovor, kde se dozvíte pár dalších informací - například o růstu týmu vývojářů, použitém enginu (má základ v OFP jedničce), síťovém kódu, ovlivňování letu kulek podle síly větru, různě odolném pancíři vozidel, následcích poškození budov nebo přítomnosti zvířat ve hře.

    GameZone: Můžete nám říci nějaké funkce či vlastnosti enginu, které budou nové oproti OFP? Například, bude možnost vidět pod vodou? Půjdou vytvářet větší mapy? Budete implementovat funkce z DirectX9?

    Marek Španěl: Bude možnost použít výrazně větší mapy. Doufáme, že jejich velikost nebude omezena ničím jiným, než cíli a možnostmi jejich tvůrců. Lepší simulace vody, je jedna z věcí, kterou bereme velice vážně. A ano, budeme implementovat funkce DX9. Hlavně funkce pixel and vertex shaders se nám zamlouvá, takže ji budeme hodně využívat... [více]
Žádné screenshoty z Operation Flashpoint 2 zatím nejsou k dispozici, ty první zřejmě spatříme až v průběhu léta. Dokončení plné verze hry pro PC Codemasters odhadují na příští rok.
zdroj: PR

jd

Novinky na CZC.CZ

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.