Life is Strange vypadá na videu jako klasická adventura
zdroj: tisková zpráva

Life is Strange vypadá na videu jako klasická adventura

15. 8. 2014 14:55 | Preview | autor: Adam Homola |

Přeskočit z akční adventury pro Capcom na víceméně tradiční adventuru pro Square Enix je poměrně velká změna. O hře Life is Strange od studia Dontnod (Remember Me) jsme se dozvěděli před pár dny a teď si už můžeme konečně udělat představu o tom, jak se to bude vlastně hrát. A až na již dříve anoncované vracení se v čase to vypadá, že budeme mít tu čest s docela obyčejnou, ovšem hezky vypadající adventurou.

Life is Strange nás bude muset chytit za pačesy povedeným příběhem a chytrým využitím vracení se v čase, protože na první pohled vypadá hra docela normálně. Těžko byste si ji v záplavě jiných adventur zapamatovali. K tomu má právě dopomoct možnost známá ze závodních her - něco zpackáte a máte šanci se o pár vteřin vrátit. Tuhle na adventury netradiční funkci nám ve videu tvůrci prezentují na stokrát viděném problému.

Kýžený objekt leží na nedostupném místě a hráč musí udělat něco, co zapříčiní jeho pád. Jenže v našem případě spadnou šroubováky z lednice pod skříň, kde nic není a to je chyba. Stačí ale vrátit čas a pod skříň zasunout kus kartónové krabice. Teprve poté zapnout v lednici výrobník ledu, šroubováky spadnou na krabici a vy je jednoduše vytáhnete.

zdroj: Archiv

Do podobných situací se v adventurách logicky nedostáváte, protože puzzly jsou většinou navržené tak, aby vám bezvýchodný stav nedovolily a abyste tak nemuseli loadovat. Uvidíme jak se tady vývojáři popasují s designem puzzlů - aby se z přetáčení času zpátky nestala jen otravná povinnost. Life is Strange ale vypadá i bez toho jako fajn 3D adventura, která se snad na trhu neztratí.

Nejnovější články