zdroj:
tisková zpráva
"Nová střílečka na Unreal Engine 3" bylo po mnoho měsíců synomem pro něco nadupaného, očekávaného či obecně cokoliv, co si zasloužilo čtenářskou pozornost. Jenže samotná technologie postupně stárne, sami autoři už mají hlavu plnou plánů jeho nástupce a vinou masového licencování tenhle kdysi silný základ pomalu přestává být garantem mimořádnosti. Přesto lze s potěšením kvitovat alespoň tolik, že na tomto enginu postavená akce Fairytale Fights rozhodně nepůjde žádnými vyšlapanými cestičkami.
Vizuálně spadá někam na pomezí moderních kreslených adventur a hravých Worms. Na začátku si vyberete jednu pohádkovou postavičku, s níž se pokusíte kouzelný svět zachránit před jistou zkázu. Pomoci vám k tomu má příznačně magický zbraňový arzenál, s nímž však - a tady pozor - svoje protivníky budete doslova krájet na kusy. Takže kdo čekal deathmatche se vzájemnýcm lechtáním se peříčky nebo obranu hradeb vyléváním horkého pudingu na hlavy chlupatých nepřátel, pořádně se seknul. Dle svědectví návštěvníků letošního veletrhu GC šlo dokonce o jednu z nejkrvavějších akcí vůbec.


Autoři za tímto účelem dokonce vyvinuli i vlastní technologii tzv. dynamického krájení, díky němuž Červenou karkulku
Fairytale Fights vyjdou pro PC, Xbox360 a PS3 příští rok.