Protože poběží na tři roky starém enginu, pokusí se zaujmout plejádou hrdinů a jejich vzájemnou interakcí. + TRAILER
zdroj:
tisková zpráva
Akční RPG bojovka
Marvel: Ultimate Alliance II nemohla díky svému komiksovému zázemí chybět na letošním Comic-Conu, zdaleka však neohromila všechny přítomné. A to především proto, že navzdory obměněnému stylu grafiky, která působí více naturalisticky a realisticky, nakonec poběží jen na mírně obměněné verzi dnes již tři roky starého enginu.
Zaujmout proto bude muset něčím jiným, přičemž hlavním tahákem má tentokrát být možnost propojovat supersíly jednotlivých hrdinů a tvořit z nich mocná komba. Prozatím není jasné, zda totéž bude možné i v kooperativním online módu pro čtyři, ale vzhledem k tomu, jaký důraz tomu vývojáři z Vicarious přikládají, by byla absence v tomto případě dost nepochopitelná.
zdroj:
Archiv
Marvel Ultimate Alliance II trailer
V pozadí hry bude tentokrát stát nějaký celosvětový konflikt, který vedle Londýna a Tokia postihne i americké metropole. Hrdinů má přitom být jen čtyřiadvacet, jména těch nových si však autoři zatím nechávají pro sebe a opakovaně mluví jen o Thorovi, Iron Manovi, Spidermanovi, Hulkovi nebo Invisible Woman. Dojde také na nové úhly pohledu a vůbec lepší práci s kamerou především v nehratelných filmových sekvencích, a změn má doznat i systém upgradů.
Marvel: Ultimate Alliance II vyjde začátkem příštího roku pro Xbox360, PS3, PS2, Wii a PSP - více v
předchozích článcích:
Superhrdinové z Marvel Ultimate Alliance II
[15.7.2008 19:19 - levis]
První info o Marvel Ultimate Alliance II
[16.6.2008 13:13 - levis]
zdroj: IGN