Kdo se bojí, nesmí do Primal Fears
zdroj: tisková zpráva

Kdo se bojí, nesmí do Primal Fears

18. 12. 2012 14:21 | Preview | autor: Petr Poláček |

Podle vývojářů z DNS Development má prvotní strach (či strachy) formu podivných příšer včetně prasopsů, krtkokoček a zombíků, a bojovat by se s ním mělo ne u psychiatra či psychologa s pomocí terapie, nýbrž pěkně na férovku s užitím širokého arsenálu zbraní a podpůrných prostředků (automatické střílny apod.). A ideálně skupinově v kooperaci. Jejich střílečka Primal Fears to jasně dokazuje.

Nevím proč, vychází mi z toho, že DNS Development nebude banda psychologů, která se rozhodla svou praxi převést do hry. Spíše to bude parta nadšená do konceptu á la Left 4 Dead, který zpracuje v pohledu spíše shora, temné grafice, se spoustou zbraní, obskurních příšerek a samozřejmě i krve. Však se podívejte na video (v článku po rozkliku), jak tam ta červená barva teče proudy. Primal Fears by měla na Steamu vyjí někdy začátkem ledna příštího roku, a pokud vám podobné hry lezou pod ctěný nos, tak omrkněte komunitní fóra – třeba se protlačíte do bety, která právě probíhá.

zdroj: Archiv

Nejnovější články