O žádný vyloženě nový přídavek nejde, na druhou stranu jste Stormy Ascent pravděpodobně nikdy nehráli. Jde totiž o jednu úroveň vytvořenou už při vývoji prvního dílu, která na CDčku přítomna sice byla, ale vývojáři ji skryli tak, abyste na ni během hraní nenarazili.
Proč? Inu proto, že šlo o natolik obtížnou a náročnou úroveň, že se ji v Naughty Dog na poslední chvíli rozhodli vyhodit. Respektive se ji rozhodli jen skrýt, což bylo tehdy pro tvůrce jednodušší a méně riskantní, než aby hry celou jednu úroveň vypreparovali a zametli po ní stopy.
Její původní tvůrci teď na PS Blogu vzpomínají a říkají, že to tehdy prostě ještě moc neuměli – správný balanc obtížnosti ještě neměli v rukách a těsně před odesláním hry do Sony si uvědomili, že Stormy Ascent je prostě příliš obtížná, frustrující a dlouhá.
zdroj: Archiv
Prý je zhruba čtyřikrát delší než jakákoliv jiná úroveň prvního Crashe a obecně jde asi o vůbec nejtěžší úroveň nejen prvního dílu série, ale v celé Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. Čemuž osobně nemám problém uvěřit, protože ve druhém a obzvláště třetím díle jde už obtížnost přeci jen trochu dolů.
Stormy Ascent je vlastně blízká příbuzná úrovni Slippery Climb, se kterou sdílí grafiku i obtížnost, jen ji ještě natahuje a povyšuje o kus dál. Stormy Ascent je na PSN dostupná zadarmo až do 19. srpna. Poté vás vyjde na tři dolary.
Že to není žádná sranda se můžete přesvědčit i na ukázce průchodu Stormy Ascent ve videu Gematsu.