Hodiny strávené s editorem postav z APB
zdroj: tisková zpráva

Hodiny strávené s editorem postav z APB

30. 11. 2009 14:14 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Je libo tichého psychopata, pouličního zabijáka nebo floutka jako z Kubrickova Mechanického pomeranče? + OBRÁZKY

Obrázek zdroj: tisková zpráva Nedávná předváděčka masivně multiplayerové akce APB čili All Points Bulletin, se celá nesla ve znamení hlavního designéra hry, Davea Jonese. A to do takové míry, že postavičky přiřazené novinářům měly přes bradavky dokonce vytetované Jonesovy iniciály.

Ne, že by na to autor hry neměl právo: sám dnes tvrdí, že APB chtěl udělat od té doby, co v roce 2002 opustil Rockstar North (tvůrce GTA). A jarní akvizice jeho firmy pod křídla EA dává tušit, že Jones je na správné cestě. Ostatně stejně jako sada nových a skvěle vypadajících obrázků přímo z hraní xboxové verze:

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Kdo se na nedávné předváděčce hry rozhodl předělat postavu, dostalo se mu ujištění, že s editorem charakterů prý hráči ve finální verzi stráví desítky a desítky hodin. "Je vážně důležité si dopředu ujasnit, kdo že chcete být," tvrdí Jones a namátkou ukazuje různé typy gangsterů: je tu tichý a nenápadný psychopat, pouliční zabiják nebo provokativní floutek jako z Kubrickova Mechanického pomeranče, kterého doprovází zásadně empétrojky s klasickou hudbou.

Ne všechno si ale budete moci navolit hned na začátku: zatímco různé oblečení si v editoru snadno vyberete a nic vás to nebude stát, bližší personalizace postavy skrze jednotlivá tetování, luxusní oblečení nebo stylová auta si budete muset zasloužit a během hraní za penízky odemknout. Ve světě APB totiž platí, že čím důležitější gangster, tím extravagantnější vzhled - takže šance, že na něco podobného zareagujete, se rovná skoro nule. Tedy pokud nebudete chtít extra vybočit z davu.

Že téhle složce hry tvůrci přikládají patřičnou náležitost, ostatně dosvědčí i letmý pohled na jednotlivé lokace. Ty se totiž budou dělit do tří čtvrtí: Waterfront a Commercial, kde se bude běžně bojovat, a třetího vyloženě společenského areálu, který má sloužit právě k domlouvání příštích misí, kšeftování s oblečením, interakci mezi hráči, atp. O tom, co všechno se bude dít v těch prvních dvou, si ale raději povíme až příště.

APB pro PC a Xbox 360 je momentálně ve stavu uzavřeného betatestu, s vydáním se i nadále počítá na jaro 2010 - více v našich článcích:

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Seznámení s gangy z APB  [19.11.2009 13:13 - levis]
Městskou onlinovku APB vydají EA  [3.6.2009 20:20 - jd]
Policie vs. kriminálníci v online akci APB  [22.2.2008 19:19 - levis]

zdroj: GamesRadar

Nejnovější články