Hardwarové požadavky PC verze Far Cry 4 jsou nižší než u Assassin's Creed: Unity
zdroj: tisková zpráva

Hardwarové požadavky PC verze Far Cry 4 jsou nižší než u Assassin's Creed: Unity

7. 11. 2014 10:15 | Preview | autor: Adam Homola |

Co týden, to informace o HW nárocích některé z her od Ubisoftu. Minulý jsme se dozvěděli HW nároky závodní hry The Crew a týden předtím se s námi vývojáři podělili o požadavky na hraní PC verze Assassin's Creed: Unity. A tento týden přišla řada na střílečku Far Cry 4, do které Ubisoft vkládá velké naděje - očekává, že hry se během jejího prvního roku prodá více než šest milionů kopií. Což není zase tak velké číslo, vezmeme-li v potaz, že Far Cry 3 na metu šesti milionů dosáhla po roce a dodnes se hry prodalo přes deset milionů kusů.

Ubisoftu dokázal z Far Cry vytvořit úspěšnou značku, se kterou zjevně budeme pravidelně potkávat i v budoucnosti. Nevyhnutelné Far Cry 5 je ale hudba budoucnosti - aktuálně je na pořadu dne Far Cry 4 a níže najdete hardwarové požadavky PC verze, zveřejněné na Ubi blogu:

Minimální hardwarové požadavky:

Operační systém: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (pouze 64 bitové verze)
Procesor: Intel Core i5-750 @ 2.6 GHz nebo AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz
Paměť: 4 GB
Grafická karta: NVIDIA GeForce GTX 460 nebo AMD Radeon HD5850 (1GB VRAM)
DirectX: Verze 11
Pevný disk: 30 GB volného místa

Optimální hardwarové požadavky:

Operační systém: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (pouze 64 bitové verze)
Procesor: Intel Core i5-2400S @ 2.5 GHz, nebo AMD FX-8350 @ 4.0 GHz, nebo lepší
Paměť: 8 GB
Grafická karta: NVIDIA GeForce GTX 680 nebo AMD Radeon R9 290X nebo lepší (2GB VRAM)
DirectX: Verze 11
Pevný disk: 30 GB volného místa

zdroj: Vlastní

Nejoptimálnější ale bude PC sestava s grafickou kartou od Nvidie, protože Far Cry 4 podporuje její "technologický balíček" GameWorks. Výsledkem by měla být vylepšená grafika v podobě několika efektů, které karty od AMD jednoduše nenabídnout. Jde například o technologii PCSS (Percentage Closer Soft Shadows), která má na svědomí postupné zjemňování stínů ve vztahu ke vzdálenosti - čím dál objekt od svého stínu je, tím víc je stín jemnější - jako v reálu.

Stíny si vůbec polepší, i díky HBAO+ (Horizont Based Ambient Occlusion), která dodá realističtější a detailnější stíny objektům, jak ve videu vysvětluje producent PC verze Semen Kovalev. TXAA (Temporal Anti-Aliasing) zase vylepší antialiasing, Hairworks vylepší srst zvířat a Godrays se zase postará o lepší nasvícení prostředí.

Jestli si Far Cry 4 zahrajete naplno, nebo s jistými kompromisy můžete zjistit už 18. listopadu, kdy hra vyjde na PC, PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One a Xbox 360.

Nejnovější články