Jak ostatně bylo zřejmé již z dřívějších informací. Bojování bude tedy jádrem zdejšího hraní a půjde často o bojování proti přesile nepřátel, mezi nimiž se objeví jak lidé, tak zvířata a další pro fantasy věk typická fauna. Soubojový model má být mimořádně propracovaný a současně vstřícný v tom smyslu, že hra umožní hráči aplikovat přesně takovou akci, jakou ve víru boje chce provést. Takže půjde plynule přejít z útoku do krytu, do úhybného manévru či skoku, bude možné během vámi prováděného komba změnit cílového adresáta, zkrátka dočkáte se mimořádně flexibilního systému. S čímž souvisí i obzvláště brutální nápad odsekávání končetin od těl vašich oponentů, odvislý od typu vašeho úderu a místa zásahu. Asi nemusím připomínat, že během hraní se vaše dispozice a bojové schopnosti budou postupně vylepšovat a že na různé nepřátele bude platit různá strategie…
Hra Conan bude mít několik stupňů obtížnosti pro prvotní výběr, přičemž na ty nižší má být zdejší akce přístupnější širokým masám, v King módu se však bude jednat o hardcore představení. Nicméně vedle tolik protěžovaného bojování, tvořícího údajně nějakých 80% z celé hry, dojde i na další herní prvky, zbyvších 20% má údajně tvořit řešení nějakých puzzlíků (nebál bych se přílišné náročnosti, co asi také v tomto ohledu chtít po Conanovi:) a přeskakování mezi platformami. Když je zrovna řeč o platformách, tímhle oslím můstkem přecházím k avizovaným rozdílům mezi verzemi, kdy ta pro X360 nabídne klasické využití vibračních funkcí padu, v případě PS3 a Sixaxis se samozřejmě musí mluvit o technologii citlivosti ovladače na pohyb. Ačkoliv příběhová kulisa bude originální, autoři se dílčím způsobem inspirovali tvorbou R.E. Howarda, takže fanoušci údajně mají poznat některé lokace, protivníky a dokonce Conanovy bojové kreace, které jste měli mít možnost zhlédnout i ve filmové adaptaci.