Godfather II - první info
zdroj: tisková zpráva

Godfather II - první info

18. 6. 2008 7:07 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Šéf EA nečekaně otevřeně promluvil o mafiánské akci, kterou půjde hrát i z ptačí perspektivy, jako v RTS žánru.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Šéf EA John Riccitiello na včerejším setkání s investory nečekaně otevřeně promluvil o Godfather II, dlouho avizovaném pokračování nepříliš úspěšné mafiánské akce z roku 2006, která byla poté převedena na Wii/PS3/X360. "Druhý díl budete moci hrát přímo v ulicích, tak jako GTA, a nově také v pohledu shora, skoro jako byste byli v RTS žánru, kde budete řídit strategii městských obvodů, takže okamžitě spatříte, co se kde děje," vysvětlil Riccitiello.

Tento koncept není novinkou a s něčím podobným přišlo např. Escape from Paradise City. Míchání žánru v tomto konkrétním případě považuji za krok vedle, protože kdo chce hrát klasickou městskou střílečku, ten obvykle nemá zájem o nějakou hlubší strategickou nadstavbu. Natož pak přímo o RTS mód s uvedenou správou oblastí, vůči němuž se musí brát ohledy při vývoji. Dosud to vždy skončilo hybridem, který nebavil ani jednu skupinu lidí. Hovořit šéf EA jen o občas oddálené kameře, chápal bych ho, protože se s ní dají vytvořit pěkné cutscény a jiné hraní na efekt. Mimochodem, věřím, ať tou zmínkou o pohledu shora myslí i větší příklon k vertikálnímu stylu hraní (viz Assassins Creed, nový Spider-Man či Mirrors Edge, jakkoli je jasné, že v realistické gangsterce z 30. let se nebude skákat přes 50 metrů :) Zkrátka aby hrdina nebyl vyloženě připoután do jediné roviny a mohl přímo z chodníku improvizovaně vylézt na střechu nebo ručkovat po stěnách...

Godfather II vzniká v interním studiu EA Redwood Shores, které nyní pracuje na Dead Space, a jeho výkonným producentem je Hunter Smith podepsaný pod dvěma bondovkami. O hře se podle Riccitiella začne hodně diskutovat letos na podzim, což by znamenalo vydání někdy v roce 2009, čili přímo proti Mafii 2. A RTS mód určitě nebude jedinou devizou či novinkou, přece by vše nevyzradil dopředu a nenechal si nic na jistě velkolepé představení...

20.3. Godfather II má mít propracovaný online multiplayer ve stylu toho z GTA IV.
7.11. Spekuluje se o herní adaptaci filmu Počítání mrtvých - něco jako Godfather?
27.7. Pracujeme na The Godfather 2, potvrdil šéf EA.
17.5. Vysoké investice do enginu Godfathera se EA vrátí: použijí ho v pěti jiných hrách s otevřeným světem, včetně Simpsons a Godfathera 2 (nyní je ve vývoji)
4.12. EA koupili Headgate Studios (autory Tiger Woods či Godfathera),aby pro ně dělali Wii hry aka EA Salt Lake.
9.11. EA zlevnili Godfathera na 499 Kč.
14.7. Obrázky z PSP Godfathera s podtitulem Mob Wars.
16.6. Podle GameInformeru zahájili EA práce na System Shocku 3 a svěřili ho vývojářskému týmu Godfathera.
zdroj: NextGen, vlastní a další

jd

Nejnovější články