Hlavní designér chystané FPS Project Originneboli pokračování F.E.A.R., John Mulkey z Monolithu, v nejnovějším rozhovoru na serveru 2042.org zopakoval leccos známého, přesto jsme se z jeho odpovědí dozvěděli i pár novinek:
- Oproti předchůci vylepšena nepřátelská AI a zlepšena její orientace v prostoru vč. schovávání za překážkami a interakce s předměty.
- Z lokací potvrzeny ulice zdecimovaného města, nemocnice pod útokem a nóbl interiéry mrakodrapu.



- Ze zbraní vyčnívá laserová puška, rozřezávající nepřítele na kusy.
- Podpora DirectX10, všechny důležité efekty však i na DX9 hardwaru vč. měkkého stínování, HDR, motion blur apod.
Project Origin vyjde zřejmě na podzim pro PC, X360 a PS3 - více v předchozím zpravodajství:
Mechové v ulicích Project Origin [29.10.2007 15:15 - levis]
Úvodních 18 minut Project Origin ve videu [6.10.2007 13:13 - levis]
Smršť nových informací o Project Origin [30.9.2007 13:13 - levis]
První trailer z Project Origin, pokračování F.E.A.R [22.9.2007 08:25 - levis]