Infinity Blade bude akční řežba s několika málo RPG prvky, zasazená do prostředí středověkého hradu, kterou kreativní šéf projektu Donald Mustard lakonicky vystihl jako mix Karateky, Dragon’s Lair a Punch-Out!!, což znamená konglomerát bojové hry, filmové hry a boxu. Nezní to úžasně popleteně? Hlavním úkolem hry, která má vyjít letos před vánoci, je probíjet se hordami nepřátel, sbírat po cestě užitečné předměty (a zřejmě různá posilňovadla), vylepšovat statistiky a schopnosti hrdiny - rytíře a nakonec se postavit zlému králi, brr.
Tvůrci z Chair Ent. Chtěli „cool“ hru postavenou na boji s mečem zrealizovat už dříve, jen jim přišlo, že k tomu prostě klasické konzole s ovládáním přes tlačítka, nejsou stavěné. Až dotyková zařízení jim otevřela oči a dala jasný signál, aby se do vývoje hry pustili. Zatím se na Infinity Blade pracuje cca 4 měsíce a v plánu je vydávání dodatečného obsahu po dokončení a vydání - namátkou zmiňují tvůrci plnohodnotný multiplayer mód s vyhledáváním vhodným soupeřů přes Game Center.
Infinity Blade vyjde ještě před konce roku pro iPhone 3GS, iPhone 4 a iPad a pokud chcete omrknout, jak vlastně Unreal Engine 3 pro iOS zařízení vypadá a co všechno umí, stáhněte si zdarma dostupnou aplikaci Epic Citadel pro iPhone.