Oficiální tisková zpráva se nám do ruky sice zatím nedostala, ale připusťme, že to je pravda. V takovém případě se naskýtá otázka, zda Bethesda skutečně stihla odstranit nedostatky, na které upozorňují například redaktoři z Joystiq, kteří prý měli možnost před nedávnem shlédnout skoro finální verzi hry (pro Xbox 360), zahrnující už kompletní obsah, a byli poněkud rozčarováni z údajně až bolavě pomalých nahrávacích časů a zpomalení během soubojů. Pochopitelně se vývojáři dušovali, že tyto "drobnosti" ještě eliminují.
nové scany, existující bohužel pouze v nízkém rozlišení
Na druhou stranu je třeba říct, že byli uchváceni grafikou a živostí herního světa. Ten mimochodem skýtá nějakých 16 km2, což se může jevit trochu málo, pokud však opomeneme, že se budete pohybovat pěšmo. Skvělý je prý rovněž dabing NPC. Během demonstrace hry hráč několikrát zamířil k jedné konkrétní postavě a ta se s ním pokaždé bavila jinak a měla i jiné požadavky. Synchronizace rtů sice prý byla trochu mimo a tvář nebyla tak detailní jako okolní prostředí, přesto to byl pro přihlížející zážitek. Totéž potvrzují redaktoři Gamespotu a Gamespy. Oblivion se zdá být dobře vyváženou (co do akce i prozkoumávání světa), pestrou hrou s téměř nekonečnými možnostmi. Všichni se shodují na tom, že tento titul osloví především hardcore hráče. V odhadu doby, za kterou by mělo být možné hru dohrát, se ale různé zdroje maličko rozcházejí. Rozmezí se pohybuje od 50 do 200 hodin.